حسین حسین‌پور خودکشی کرد!
حسین حسین‌پور خودکشی کرد!

حسین حسین‌پور از آسیب‌دیدگان چشم در اعتراضات سراسرى “زن زندگی آزادی”، پس از فشارهای سازمان‌های امنیتی و جلوگیری از انجام عمل چشمش اقدام به خودکشی کرده است.

ماجرای خودکشی حسین حسین‌پور

بامداد امروز شنبه ۱۴ مرداد، خواهرش با استفاده از تویتر حسین تصویر استوری اینستاگرامی خود منتشر کرد، وگفت: “این استوری حسین حسین پور هست که بعدش دست به خودکشی زد و الآنم بیمارستان بیهوش است، مسئولیت این با کی هست اتفاقی برای حسین بیفتد کی باید گردن گرفت”.

جوان معترض حسین‌پور ساعاتی پیش از اقدام به خودکشی در استوری اینستاگرامی نوشته بود: “قدر هم رو بدونیم، این شاید آخرین استوری من باشه”.

درباره آخرین وضعیت حسین حسین‌پور پعد از انتقال به بیمارستان، خواهرش نوشت:” خدا را شکر حسین به هوش آمد اما ضریب هوشیارش پایین است”.

قبل از به هوش آمدن حسین خواهرش عکسی ازش روی تخت بیمارستان در استوری اینستاگرامش منتشر شد و روی آن نوشته شده بود:” بعد از گذشت دو ساعت هنوز بیهوش است”.

حسین حسین‌پور در آبان ۱۴۰۱ در جریان اعتراضات در کردستان در پی شلیک نیروهای حکومت از ناحیه چشم‌ آسیب دید. او پیشتر اعلام کرده بود که از انجام عمل چشم او جلوگیری می‌شود و پس از یک ماه دوندگی، پیش از عمل جراحی به او گفته بودند که نامش از نوبت خط خورده است.