اینفلوئنسر
لنا سیتواسیون

لنا سیتواسیون با نام واقعی لنا مهفوف یک سرشناس‌‌ اینفلوئنسر فضای مجازی در فرانسه از حذف اکانت توییتر خود به دلیل توهین و آزار کاربران خبر داد.

لنا که با شرکت های بزرگی مانند آدیداس، دیور و دیسنی همکاری می کند، اکانت توییتر خود را حذف کرده و این خبر را در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرده است.

آزار‌
لنا سیتواسیون

وی در پست در اینستاگرام خود دلیل این تصمیم را توضیح داد و نوشت: «دائم درباره زندگی خانوادگی، اندامم، موهای فرم، شرایط مالی یا مدل لباس پوشیدنم قضاوت می‌شود. این حرف‌ها آرام آرام اعتماد به نفس من را می‌گیرد».

لنا سیتواسیون  که بیش از یک میلیون فالوور در توییتر دارد، اظهار داشت که روز چهارشنبه تصویری از خود در توییتر منتشر کرد اما به شدت مورد هجوم و حمله کاربران قرار گرفت.

لنا سیتواسیون

این اینفلوئنسر توضیح داد: «بسیاری از کاربران در کامنت ها موهای فر طبیعی من را به سخره گرفتند و بعضی از کاربران حتی به خانه مادرم رفته و به او فحاشی کرده بودند».

واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به اظهارات لنا متفاوت بود و برخی از آنها می گفتند که انسانیت آن‌ قدر به فرومایگی افتاده است؛ در حالی که برخی گفته اند که اینفلوئنسر کسی است که تقریباً هیچ حریم خصوصی ندارد و ظاهر می شود و از برخی یا همه جنبه های زندگی خود درآمد کسب می کند.