معلمان‌
حمایت دانش‌آموزان از اعتراض معلمان‌شان

پس از ادامه اعتراضات معلمان در سراسر ایران، دانش آموزان نیز به حمایت معلمان پیوستند

حمایت دانش‌آموزان از اعتراض معلمان‌شان

حمایت دانش‌آموزان از اعتراض معلمان‌شان؛ پس از ادامه اعتراضات معلمان در سراسر ایران و در تمام استان ها، دانش آموزان آنها نیز به حمایت معلمان‌شان پیوستند

بر اساس تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی، تعدادی از دانش آموزان در سراسر ایران در حمایت از اعتراضات معلمان پیوسته اند.

 دانش‌آموزان
حمایت دانش‌آموزان از اعتراض معلمان‌شان

دانش آموزان در کنار معلمان و معترضان ایستاده‌اند

حمایت دانش‌آموزان از تحصن و تجمع اعتراضی معلمان در سراسر کشور

حمایت کانون نویسندگان از اعتراضات فرهنگیان

کانون نویسندگان ایران با صدور بیانیه‌ای از اعتراضات معلمان حمایت کرده و اطمینان می‌دهد که از خواسته‌های خود عقب‌نشینی نخواهند کرد، حمله پلیس و نیروهای امنیتی به تجمعات اعتراضی معلمان را محکوم کرد و خواستار آزادی معلمان زندانی و سایر زندانیان سیاسی،‌عقیدتی و کنشگران صنفی و مدنی شد.

این مرکز با بیان اینکه معلمان «از هیچ یک از خواسته های خودعقب‌نشینی نخواهند کرد»، خواستار اجرای «طرح ساماندهی معلمان و همسان سازی مستمری ها» شدند.

کانون نویسندگان افزود که در روزهای اخیر نیروهای امنیتی به تجمع بزرگ معلمان مقابل مجلس در اعتراض به لایحه ای که فرسنگ‌ها با خواست‌های آنها فاصله دارد، حمله کرده و رسول بداقی، بازرس کانون صنفی معلمان تهران را بازداشت كردند.

طرح رتبه‌بندی معلمان تصویب شد

امروز در جلسه علنی مجلس نمایندگان، بررسی بندهای باقی‌مانده از لایحه رتبه‌بندی معلمان به پایان رسید و این لایحه در مجلس تصویب شد.