حدادعادل
حدادعادل: رئیسی حرف خامنه‌ای را می‌پذیرد و به آن عمل می‌کند

حدادعادل: رئیسی حرف خامنه‌ای را می‌پذیرد و به آن عمل می‌کند، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خدا را شکر می کند که رئیس جمهور آینده کسی است که خامنه ای را “می‌فهمد و می‌پذیرد”.

رئیسی حرف خامنه‌ای را می‌پذیرد و به آن عمل می‌کند

غلامعلی حداد عادل ، رئیس شورای اتحاد نیروهای انقلاب ، در جلسه روز یکشنبه ، ششم تیرماه ادعا کرد که انتخابات ۲۸ خرداد “واقعیت های چند وجهی و متنوعی” داشته است.

در ۲۸ خرداد ، چهار انتخابات همزمان بین جلسه مجلس شورای اسلامی ، خبرگان و شوراهای شهر و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شد.

بر اساس وب سایت “انتخاب” ، مشاور ارشد رهبر جمهوری اسلامی مشارکت اندک در انتخابات ریاست جمهوری را که کمترین میزان در چهار دهه گذشته بود ، به اپیدمی کرونا نسبت داد و گفت: “در همه جای دنیا کرونا در انتخابات اثر کرده و در ایران هم درصدی از مردم در هر صورت احتیاط کرده و شرکت نکرده‌اند. “

انستیتو امور مالی جهانی: انتخاب ابراهیم رئیسی چشم انداز توافق اتمی با جامعه جهانی را محدود می‌کند

موسسه مالیه بین المللی می گوید نتیجه انتخابات در ایران می تواند بر مذاکرات هسته ای تأثیر بگذارد و شرایط اقتصادی را بهبود بخشد.

سایت نشنال در تاریخ ۶تیرماه نوشت: انتظار می رود که یکپارچگی قدرت سخت‌سرها در ایران پس از انتخاب ابراهیم رئیسی چشم انداز توافق اتمی با جامعه جهانی و در نهایت آهنگ بهبود وضعیت اقتصادی کشور را محدود کند.