حادثه وحشتناک در گذرگاه مرزی آمریکا و کانادا: دو کشته در انفجار خودرو
حادثه وحشتناک در گذرگاه مرزی آمریکا و کانادا: دو کشته در انفجار خودرو

در ایستگاه بازرسی گذرگاه مرزی پل آبشار نیاگارا، یک انفجار خودرو به وقوع پیوست که منجر به جان باختن دو نفر شد.

حادثه وحشتناک در گذرگاه مرزی آمریکا و کانادا: دو کشته در انفجار خودرو

در ایستگاه بازرسی گذرگاه مرزی پل آبشار نیاگارا، یک انفجار خودرو به وقوع پیوست که منجر به جان باختن دو نفر شد. به منظور اجرای اقدامات احتیاطی و بررسی این حادثه، مقامات آمریکا و کانادا تصمیم به مسدود کردن چهار گذرگاه مرزی در این منطقه گرفتند.

مقامات پلیس و قضایی در روز چهارشنبه اول آذر به شبکه “سی‌بی‌اس” کانادا اعلام کردند که دو سرنشین خودروی منفجر شده در اثر این حادثه جان باخته‌اند. یک مقام ارشد آمریکایی نیز تایید کرد که خودروی با سرعت بالا به یک دکل در نزدیکی پل برخورد کرد و این تصادف با انفجار همراه بود. جهت انجام تحقیقات بیشتر و اتخاذ اقدامات لازم، چهار گذرگاه مرزی در این ناحیه مسدود شدند.

علت انفجار خودرو

مقامات دو کشور اعلام کرده‌اند که هنوز علت انفجار خودرو مشخص نشده است، اما جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا، این حادثه را به عنوان “وضعیتی بسیار جدی” توصیف کرده است.

پس از وقوع این حادثه، سه گذرگاه مرزی دیگر بین نیویورک و انتاریو فوراً بسته شدند و در فرودگاه بین‌المللی “بوفالو نیاگارا” پست‌های بازرسی امنیتی برای همه خودروها و مسافران فعال شدند.

اداره حمل‌ونقل مرزی نیاگارا اطلاع داد که خودروهای وارد فرودگاه بازرسی خواهند شد و تدابیر بازرسی مسافران نیز تشدید خواهد شد، که این اقدامات به منظور تضمین امنیت و پیشگیری از وقوع حوادث مشابه انجام می‌شود.