حادثه آتش‌سوزی دوباره در مرکز وابسته به وزارت دفاع تهران

یک انبار پلاستیک که به یکی از واحدهای تحت نظر وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در تهران واقع شده بود، در عصر روز پنج‌شنبه ششم مهر ماه به آتش کشیده شد. این ساختمان اخیراً دو بار تحت حملات حریقی قرار گرفته بود، حادثه اول هفته گذشته رخ داده بود و گزارشی از خسارات احتمالی اعلام نشده است. این انبار پلاستیک به گفته‌ها وابسته به سازمان توسعه منابع انرژی است.

حادثه آتش‌سوزی دوباره در مرکز وابسته به وزارت دفاع تهران

بر اساس گزارش‌های رسمی و اطلاعاتی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، ساعت ۱۵:۳۴ روز پنج‌شنبه، انبار متعلق به سازمان انرژی وزارت دفاع در بزرگراه صدر و اطراف میدان نوبنیاد تهران به آتش کشیده شد. ویدیوهای منتشر شده نشان‌دهنده دود غلیظی است که آسمان را پوشانده است.

وزارت دفاع در یک بیانیه رسمی اعلام کرد که این حریق هنگام پاک‌سازی و تخلیه زباله‌ها و نخاله‌های آتش‌سوزی قبلی توسط گروه پیمانکاری آغاز شده است.

تخلیه نخاله‌های این انبار پلاستیک باعث آتش‌سوزی شد

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی، وسعت این حریق را حدود ۵۰۰ متر تخمین زده و آن را “تحت کنترل و در حال مهار” خوانده است. وی همچنین اشاره کرد که بی‌احتیاطی کارگران در تخلیه نخاله‌های این انبار پلاستیک باعث آتش‌سوزی شده است.

او در اظهارات خود به جزییات مربوط به مالکیت وزارت دفاع اشاره نکرده و تأکید داشت که این حادثه منجر به تلفات جانی نشده است.