امیرحسین مرادی
جان امیرحسین مرادی در خطر است!

جان امیرحسین مرادی در خطر است، وضعیت امیرحسین مرادی ، یکی از بازداشت شدگان اعتراضات آبان۹۸، پس از چند هفته انتقال به بازداشتگاه آگاهی تهران وخیم گزارش شده است.

جان امیرحسین مرادی در خطر است!

حساب توئیتر “۱۵۰۰ تصویر” با اشاره به اینکه امیر حسین مرادی ، یکی از بازداشت شدگان اعتراضات نوامبر ۹۸ ، در بازداشتگاه آگاهی به داروهایش دسترسی نداشت.

این حساب در توییتر خود نوشت: بیماری امیرحسین مرادی عود کرده است ، وی در تمام پوست تنش زخم شده و چندین بار با برانکارد به بیمارستان منتقل شده و وضعیت سلامتی امیرحسین مرادی بسیار وخیم است.

پدر امیرحسین مرادی  اقدام به خودکشی کرد و جان‌باخت

امیرحسین مرادی در اعتراضات نوامبر ۹۸ دستگیر شد و دادگاه انقلاب وی را به اعدام و دو نفر دیگر به نام های سعید تمجیدی و محمد رجبی محکوم کرد.
پدر امیرحسین مرادی با افزایش فشارها بر این خانواده هفتم مهر ماه۹۹ اقدام به خودکشی کرد و جان‌باخت.
پس از آنكه دادگستری احكام اعدام علیه این سه معترض را در تیرماه گذشته اعلام كرد ، در حالی كه هشتگ “اعدام نکنید” از مرز ده میلیون نفر عبور كرد

سرانجام ، وکلای این سه نفر اعلام کردند که دیوان عالی کشور پذیرفته است که پرونده این سه معترض در آبان ماه را مورد تجدید نظر قرار دهد و قرار است پرونده این سه معترض در شعبه دیگری از دادگاه انقلاب رسیدگی شود.

طی یک ماه گذشته ، امیرحسین مرادی بار دیگر برای بازجویی به اداره اطلاعات تهران منتقل شد و پس از بازگشت به زندان ، وضعیت جسمی وی وخیم گزارش شده است.