بسکتبال زنان
بسکتبال زنان ایران از گزینشی المپیک حذف شد

 بسکتبال زنان ایران از گزینشی المپیک حذف شد، تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران بدون کسب پیروزی از رقابت‌های گزینشی المپیک حذف شد.

 بسکتبال زنان ایران از گزینشی المپیک حذف شد

تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران بدون کسب پیروزی از رقابت‌های گزینشی المپیک حذف شد، این مسابقات به میزبانی اتریش برگزار شد و ایران با مربیگری نیکا پیکولیکولی و با ترکیب معصومه اسماعیل زاده ، شادی عبدالوند ، نگین رسولی‌پور،به مصاف حریفانش رفت.

آنها در بازی رفت با ژاپن دیدار کردند و در دیداری یک طرفه مقابل آسیایی ها 21 بر 4 شکست خوردند. وکیلی دو امتیاز گرفت ، عبدالوند و رسولی‌پور هر کدام یک امتیاز. در دیدار دوم ،بهترین نمایشش را ارائه کرد وبا نتیجه 21-20 مغلوب تایلند شد

آخرین مسابقه تیم بسکتبال

کاپیتان اسماعیل زاده 8 امتیاز ،رسولی‌پور 7 ، وکیلی 4 و عبد الوند 1 امتیاز کسب کردند.

خانم بیک‌لیک لی به من گفت: “بچه ها بدون یک بازی تدارکاتی به المپیک راه یافتند و در بازی اول مقابل ژاپن اعتماد به نفس نداشتند.”

اما بچه ها مستحق شکست تایلند بودند. ما از سال 2019 در هیچ مسابقه بین المللی شرکت نکرده ایم. بازی با تیم هایی که همیشه در اردو و رقابت هستند بسیار دشوار است. ما شوکه شده بودیم و اقدامات ما به دلیل فشار دفاعی ژاپن امکان پذیر نبود. “

مربی ایرانی به خبرگزاری ايسنا گفت: “ما در جام ملت های آسیا 2019 مقابل تایلند 14 بر 21 شکست خوردیم ، اما این بار لیاقت پیروزی را داشتیم.”

در سومین مسابقه مقابل اوکراین ، ایران نمایندگان اروپا را در این مسابقات به نمایندگی از دست داد و 17 بر 7 شکست خورد. اسماعیل زاده سه امتیاز کسب کرد. وکیلی و عبدالوند هر کدام دو امتیاز دارند.

در آخرین مسابقه تیم بسکتبال سه نفره ایران ضعیف ترین عملکرد خود را به نمایش گذاشت و در طول مسابقه فقط موفق به کسب دو امتیاز شد.