برادر یکی از متهمان اعدام شده در پرونده خانه اصفهان، دستگیر شد
برادر یکی از متهمان اعدام شده در پرونده خانه اصفهان، دستگیر شد

برادر یکی از متهمان اعدام شده در پرونده خانه اصفهان، دستگیر شد؛ “محسن کاظمی”، برادر “مجید کاظمی”، طبق اطلاعات منتشرشده توسط سازمان‌های حقوق بشر در ایران، “محسن کاظمی” به دلیل اعتراض به حکم اعدام برادرش، لحظاتی پیش در مقابل درب زندان دستگیر شد.

برادر یکی از متهمان اعدام شده در پرونده خانه اصفهان، دستگیر شد

“محسن کاظمی”، برادر “مجید کاظمی”، یکی از سه متهم در پرونده خانه اصفهان، صبح امروز با اعدام مواجه شد. طبق اطلاعات منتشرشده توسط سازمان‌های حقوق بشر در ایران، “محسن کاظمی” به دلیل اعتراض به حکم اعدام برادرش، لحظاتی پیش در مقابل درب زندان دستگیر شد.

پس از دستگیری برادر مجید کاظمی، حساب کاربری “جوانان محلات اصفهان” منتشر کرد: “به مجید کاظمی گفتند به دروغ اعتراف کن تا برادرت را نکشیم، حالا که مجید را دستگیر کردند، محسن را بازداشت کردند.”

ساعاتی قبل، خبرگزاری میزان که وابسته به قوه قضائیه ایران است، اعلام کرد که حکم اعدام “صالح میرهاشمی”، “مجید کاظمی شیخ شبانی” و “سعید یعقوبی کردسفلی” در صبح روز جمعه ۲۹ اردیبهشت در زندان دستگرد اصفهان اجرا شده است.

ابهامات متعدد در این پرونده

اعدام متهمین در این پرونده صورت گرفته است، با این حال در هفته‌های اخیر، تعدادی از وکلا و حقوقدانان در نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه و مقامات قضایی ایران، با اشاره به ابهامات متعدد در این پرونده، خواستار لغو حکم اعدام آنها شده بودند. اما با وجود این خواسته‌ها، اعدام متهمین در ادامه پرونده صورت گرفته است.

 

سه جوان متهم در پرونده خانه اصفهان اعدام شدند