باشگاه استقلال
سرمربی جدید باشگاه استقلال را بشناسید

باشگاه استقلال تهران پس از اخراج از محمود فکری به دلیل مشکلات فنی و اختلافات بی پایان با برخی از بازیکنان این تیم، مربی جدید این تیم را معرفی کرد.

 مسئولان روابط عمومی باشگاه اظهار داشتند که مربی جدید تیم فرهاد مجیدی است که پیش از این دو بار مربیگری تیم را بر عهده داشته است.

مجیدی در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ به عنوان سرمربی موقت جایگزین وینفرد شفر شد.

♦   لایق‌ترین سرمربی برای استقلال

در آخرین روز مربیگری شفر، مقامات امنیتی میدانی تهرانسر اجازه ورود وی و پسرش به محل تمرین را ندادند. این اتفاقاتی که منجر به موفقیت وی در ارسال شکایت خود به فیفا شد.

مجیدی سپس دستیار آندره استراماچونی شد تا پس از جدایی ماجراجویانه مربی ایتالیایی، جانشین او شود. 

و گلایه استراماچونی از فیفا مانند شفر باعث موفقیت وی شد تا آندره‌آ استراماچونی در پیام صوتی با ابراز حمایت از مجیدی، وی را شایسته ترین نامزد برای تمرین در باشگاه استقلال توصیف کرد.

مجیدی که نایب قهرمان تیم خود در لیگ بود و به فینال جام حذفی صعود کرد، به دلیل افزایش اختلافات با احمد سعادتمند، مدیرعامل وقت باشگاه استعفا داد.

♦   تخریب جایگاه سرمربی

فرهاد مجیدی در متن استعفا نوشت: « اقدام شیوه غیرمستقیم و عوامفریبانه هدفی جز تخریب سمت مربیگری ندارد و من از این خرابکاری تاریخی چشم پوشی نمی کنم».

بدین ترتیب باشگاه استقلال با مجید نامجومطلق به لیگ قهرمانان آسیا رفت و با محمود فکری در فصل جدید لیگ برتر انگلیس شرکت کرد. اما در هر دو مورد نتوانست نتایج خوشایند جمعیتی و هواداران ایجاد کند.

مشکلات فنی، اختلافات فکری بی پایان با برخی از بازیکنان تیم و همچنین تغییرات مکرر در ورزشگاه و روی نیمکت، نارضایتی هواداران از طرز فکری در تمرین را نیز افزایش داد.