کولبران
اعتراف نماینده مجلس: ماموران به قلب و سر کولبران شلیک می‌کنند

 نماینده مجلس: ماموران به قلب و سر کولبران شلیک می‌کنند، نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی از کشته شدن چهار کولبر در دو هفته گذشته خبر داد و گفت که مأموران به سر و قلب کولبر شلیک می‌کنند.

نماینده مجلس: ماموران به قلب و سر کولبران شلیک می‌کنند


بهزاد رحیمی نماینده مجلس از کشته شدن چهار کولبر در دو هفته گذشته خبر داد و گفت که مأموران به سر و قلب کولبر شلیک می‌کنند.

رحیمی گفت که علی رغم توصیه ها و وعده های عدم شلیک به کولبرن ، در دو هفته گذشته شاهد چهار شهروند کولبرن ازمریوان، بانه، سردشت و جوانرود بوده ایم که مستقیماً مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

وی گفت: “میانگین سنی این کلبورها 30 سال بود.”و اظهار کرد جوانان بی گناهی کشته می‌شوند که برای تامین معیشت خود و خانواده‌شان راه سخت کولبری را انتخاب کرده‌اند.
در حالی که مقامات بارها به ما هشدار داده اند كه در صورت مشكوك شدن ، این افراد را دستگیر كرده یا با گلوله های پلاستیکی آنها را شلیک می كنند ، اما آنها مستقیماً به قلب و سر آنها شلیک می كنند و متأسفانه این افراد كشته می شوند.

شلیک عمدی ماموران به قلب و سر کولبران

نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: این شلیک‌ها توسط سربازان هنگ مرزی انجام شده است و چون در مرز اتفاق می افتد ، اساساً می توانند آن را انکار کنند و بگویند این همکاران به قصد خرابکاری و ضد انقلاب هستند، بنابرين از این حربه استفاده می‌کنند؛ اما کولبران مشخص هستند زیرا اسلحه ندارند، لباس محلی تنشان هست و کارشان هم معلوم است. .

افراد غیر کولبر نیز بین آنها تردد نمی‌کنند ، اما گاهی اوقات این کار را توجیه می کنند زیرا شب بود ، ما فکر کردیم آنها دشمن هستند ، بنابراین آنها را هدف گلوله قرار دادیم.