پلیس پیکر عامل تیراندازی مرگبار در ایالت مین را کشف کرد
پلیس پیکر عامل تیراندازی مرگبار در ایالت مین را کشف کرد

روز شنبه ۶ آبان، مقامات ایالت مِین آمریکا اعلام کردند که پیکر بی‌جان یک سرباز ذخیره ارتش که چهارشنبه هفته گذشته در دو حمله تیراندازی در شهر لوئیستون انجام داده بود و باعث کشته شدن ۱۸ نفر و زخمی شدن ۱۶ تن دیگر شد، در یک کارخانه بازیافت کشف شده است.

پلیس پیکر عامل تیراندازی مرگبار در ایالت مین را کشف کرد

بر اساس این گزارش، به نظر می‌رسد که یک مرد به نام رابرت ر. کارد، ۴۰ ساله، با شلیک گلوله به زندگی خود پایان داده است. پیکر او روز جمعه شب در حدود یک و نیم کیلومتری از محلی که پلیس اتومبیل او را پیدا کرده بود، پیدا شد.

کمیسر امنیت عمومی ایالت مین گفت که یک عضو نیروی ویژه پلیس او را در یک یدک‌کش با درِ قفل‌نشده در محوطه پارکینگ کارخانه بازیافت که زمانی در آن کار می‌کرد، پیدا کرده است.

او گفت که نیروهای پلیس دو بار این کارخانه را بازرسی کرده بودند، اما پارکینگ اضافی را که در آن حدود ۶۰ یدک‌کش پر از پلاستیک و فلزات اسقاطی در آن پارک شده بود، نادیده گرفته بودند.

پیکر رابرت ر. کارد در حالی کشف شد که همان لباس قهوه‌ای رنگ را به تن داشت که در شب حادثه پوشیده بود.

مقام‌ها اعلام کرده‌اند که در اتومبیل بی‌جان پس از پیدا کردن پیکر او، یک تفنگ بزرگ را رها شده و دو اسلحه گرم دیگر روی بدن او پیدا کرده‌اند. مدل و نوع اسلحه‌ها در این گزارش ذکر نشده است، اما این موضوع تأیید شده است که او همه آنها را به شکل قانونی تهیه کرده بود.

انگیزه احتمالی این تیرانداز

مقامات پلیس هنوز انگیزه احتمالی این تیرانداز را اعلام نکرده‌اند، اما اعلام کرده‌اند که در حال بررسی تلفن همراه او و دیگر سرنخ‌ها هستند تا به تشخیص دقیق‌تری درباره این حادثه برسند.