فورى/ آتش‌سوزی گسترده در سه انبار الکترواستیل مشهد!
فورى/ آتش‌سوزی گسترده در سه انبار الکترواستیل مشهد!

آتش‌سوزی گسترده در سه انبار الکترواستیل مشهد؛ پس از حدود چهار ساعت، منابع رسمی اعلام کردند که آتش‌سوزی در انبار کارخانه الکترواستیل مشهد مهار شده است. این در حالی بود که ساعتی پیش آتش‌نشانی نگرانی خود را درباره سرایت آتش به مخزن گاز کارخانه ابراز کرده بود. با این حال، به تازگی خبرهای جدید می‌گویند که با وجود انفجارهای پی‌درپی، گسترش آتش به مخزن گاز رخ نداده است.

فورى/ آتش‌سوزی گسترده در سه انبار الکترواستیل مشهد!

بعد از حدود چهار ساعت، منابع رسمی مهار آتش‌سوزی در انبار کارخانه الکترواستیل مشهد را تأیید کردند. در ابتدا آتش‌نشانی نگرانی خود را درباره سرایت آتش به مخزن گاز کارخانه بیان کرده بود، اما تازه‌ترین گزارش‌ها نشان می‌دهد که با وجود انفجارهای پی‌درپی، آتش به مخزن گاز نگرفته است.

فرماندار مشهد، محسن داوری، اعلام کرد که آتش‌سوزی پس از حدود چهار ساعت بدون خسارت جانی مهار شده است و از سرایت آتش به سایر کارگاه‌های تولیدی و سوله‌های دارای کپسول گاز جلوگیری شده است.

قبل از این، مسئولان آتش‌نشانی مشهد اعلام کرده بودند که حدود ۱۵۰ آتش‌نشان و ۶۰ خودروی آتش‌نشانی و چندین تانکر آبیاری فضای سبز شهرداری در محل حادثه حضور دارند و در حال تلاش برای خاموش کردن آتش هستند.

بخش قابل توجهی از انبار نیز تخریب شد

ساعت هفت صبح به وقت محلی، آتش‌سوزی در کارخانه تولید لوازم خانگی الکترواستیل آغاز شد و به سرعت حدود دو هزار متر از انبار را در بر گرفت. به دلیل حجم بالای آتش، بخش قابل توجهی از انبار نیز تخریب شد.

ویدیو آتش‌سوزی سه انبار الکترواستیل مشهد