دومین جلسه دادگاه توماج صالحی: رأی طی یک هفته ابلاغ خواهد شد
دومین جلسه دادگاه توماج صالحی: رأی طی یک هفته ابلاغ خواهد شد

دومین جلسه دادگاه توماج صالحی: بر اساس گزارش‌ها از ایران، دومین جلسه دادگاه برای بررسی اتهامات انتسابی علیه توماج صالحی، خواننده ترانه‌های اعتراضی که در جريان اعتراضات سراسری پارسال دستگیر شده بود، برگزار شد.

دومین جلسه دادگاه توماج صالحی: رأی طی یک هفته ابلاغ خواهد شد

بر اساس گزارش وب‌سایت هرانا، جلسه دادگاه آقای توماج صالحی در شعبه یکم دادگاه انقلاب اصفهان برگزار شده است. در این جلسه، آقای صالحی به همراه وکیل خود حضور داشته و به دفاع از خود پرداخته است.

بر اساس حساب توئیتری منتسب به آقای توماج صالحی، این دادگاه در “سکوت خبری و به صورت غیرعلنی” برگزار شده است.

در گفت‌وگویی با روزنامه شرق، امیر رئیسیان وکیل توماج صالحی، اتهامات انتسابی علیه موکل خود را عبارت از “افساد فی‌الارض، تبلیغ علیه نظام، همکاری با دولت متخاصم، اغوا یا تحریک مردم به جنگ و کشتار با یکدیگر و توهین به رهبری” عنوان کرده بود.

رأی ظرف یک هفته باید ابلاغ شود

در گفت‌وگو با روزنامه “هم‌میهن”، امیر رئیسیان، وکیل این خواننده معترض، اعلام کرد که در پایان جلسه دادگاه، “به پایان رسیدگی مورد اعلام شد و بنابراین دادگاه برای صدور رأی اقدام خواهد کرد و تصمیم نهایی دادگاه طبق قانون در یک هفته به طرفین ابلاغ خواهد شد”.

امکان ملاقات با وکلای

این جلسه در حالی برگزار شد که طبق اظهارات وکیل آقای صالحی، موکلش در طول هشت ماه گذشته که در بازداشت بوده، تنها امکان ملاقات با وکلای خود را به مدت نیم ساعت داشته است.

در ادامه گفت‌وگوی روز گذشته، امیر رئیسیان وکیل توماج صالحى، درباره روند ارائه دفاعیات در دومین جلسه دادگاه نیز اظهاراتی داشت و اعلام کرد: “در این جلسه، فرصت بیان مطالب و نگارش توضیحات و تقدیم لایحه دفاعی فراهم بود و ما وکلا هم دفاعیات شفاهی و هم لایحه کتبی را به دادگاه ارائه کردیم.”