دعوا بر سر قیمت مرغ منجر به قتل شد
دعوا بر سر قیمت مرغ منجر به قتل شد

دعوا بر سر قیمت مرغ منجر به قتل شد؛ جانشین فرمانده انتظامی شهرستان چالوس: “این حادثه ناشی از یک مشاجره درباره قیمت گوشت مرغ بین یک مسافر و فروشنده رخ داد که منجر به کشته شدن فروشنده مرغ شد.”

دعوا بر سر قیمت مرغ منجر به قتل شد

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان چالوس اعلام کرد که یک جنایت قتل در بخش مرزن آباد چالوس رخ داده است. او اظهار داشت: “این حادثه ناشی از یک مشاجره درباره قیمت گوشت مرغ بین یک مسافر و یک فروشنده اتفاق افتاده است و باعث کشته شدن فروشنده مرغ شد.”

گوشت مرغ در ایران به ۱۰۰ هزار تومان رسید!

قیمت گوشت مرغ در پی افزایش قیمت مواد غذایی، به سطح ۱۰۰ هزار تومان برای هر کیلوگرم رسیده است.

به تازگی گزارش‌ها از ایران نشان می‌دهند که قیمت گوشت مرغ در پی افزایش قیمت مواد غذایی، به سطح ۱۰۰ هزار تومان برای هر کیلوگرم رسیده است.

وب‌سایت تجارت‌نیوز در تاریخ ۱۱ تیر نوشته است که قیمت مرغ تازه در خرده‌فروشی‌ها به ۹۵ هزار و ۵۰۰ تومان برای هر کیلوگرم رسیده است، در حالی که ستاد تنظیم بازار قیمت آن را ۷۳ هزار تومان اعلام کرده بود.

به تازگی، رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که در برخی خرده‌فروشی‌های مناطق شمالی تهران، قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ حتی از سطح ۱۰۰ هزار تومان عبور کرده است. همچنین، برخی شرکت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین بسته‌های ۹۰۰ گرمی «سینه و ران پاک شده» مرغ را به قیمت ۱۷۶ هزار تومان به فروش می‌رسانند.