نوید افکاری
خواهر نوید افکاری: فقط یک مرد واقعی پاسخ مرگ را با لبخند می‌دهد

خواهر نوید افکاری: فقط یک مرد واقعی پاسخ مرگ را با لبخند می‌دهد؛ الهام افکاری با انتشار دیالوگ ماندگار از فیلم گلادیاتور، شجاعت و آزادی نوید را در مقابل مرگ و جانفشانی او برای آزادی میهن یادآور شد.

خواهر نوید افکاری: فقط یک مرد واقعی پاسخ مرگ را با لبخند می‌دهد

الهام افکاری خواهر جاویدنام نوید افکاری با انتشار دیالوگ ماندگار از فیلم گلادیاتور، شجاعت و آزادی نوید را در مقابل مرگ وجانفشانی او برای آزادی میهن یادآور شد.

او نوشت: مردی را می شناختم که می گفت: “مرگ به روی همه لبخند می‌زند، اما فقط یک مرد واقعی می‌تواند آن را با لبخند پاسخ بدهد.”

تیراندازی به سمت خانواده نوید افکاری

سعید افکاری دقایقی پیش در توئیتی نوشت: «بعد از کشته شدن نوید، حبس و ماه‌ها انفرادی وحید و حبیب و شکنجه‌‌های برادرانم و به قتل رساندن شاهد شکنجه‌های نوید، امروز جمهوری اسلامی در حرکتی جدید به سمت خانواده‌ ما تیراندازی کرد.

امروز (۱۴ فروردین ماه) که برای جلسه هفتگی به وحید رفتیم، دیدیم که دست وحید را باندپیچی کرده اند. امروز متوجه شدیم یک زندانی سیاسی که در سلول کناری سلول وحید محبوس بوده را میخواستند به انفرادی منتقل کنند. وحید عصبانی شد و فریاد زد تا ماموران به شدت وحید را مورد ضرب و شتم قرار داده و دست او را می‌شکنند.