بازداشت تعدادی از خانواده کیان پیرفلک
بازداشت تعدادی از خانواده کیان پیرفلک

بازداشت تعدادی از خانواده کیان پیرفلک؛ مقامات امنیتی، تعدادی از اعضای خانواده و نزدیکان کیان پیرفلک را دستگیر کردند.

بازداشت تعدادی از خانواده کیان پیرفلک

در مراسم سالگرد تولد کیان پیرفلک در ایذه، پسر عموی مادر او به واسطه تیراندازی از سوی ماموران انتظامی حکومت به قتل رسید. همچنین مقامات امنیتی، تعدادی از اعضای خانواده و نزدیکان کیان پیرفلک را دستگیر کردند.

 پویا مولایی‌راد با تعداد زیادی تیر کشته شده

ویدیویی از جسد پویا مولایی‌راد، پسرعموی مادر کیان پیرفلک که در سالگرد تولد کیان توسط ماموران حکومت كشته شد، منتشر شده است. در این ویدیو، یکی از افراد نزدیک به این جوان کشته‌شده با صدای زاری و فریاد می‌گوید که پویا مولایی‌راد یکشنبه در شهر پرچستان ایذه با تعداد زیادی تیر کشته شده است.

وئديو/ پویا مولایی یکشنبه در پرچستان ایذه «با تعداد زیاد تیر» کشته شد

روز یکشنبه ۲۲ خرداد، در یک ویدیوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، نزدیکان و بستگان پویا مولایی‌راد، پسرعموی مادر کیان پیرفلک، در کنار جسد او با گریه و زاری دیده می‌شوند. یکی از حاضران، بر جسد به گلوله‌بسته شده روی جسد او، این قتل را «جنایت» نامیده است.

 

ویدیوی رسیده به ایران اینترنشنال نشان می‌دهد روز یکشنبه ۲۲ خرداد نزدیکان و بستگان پویا مولایی‌راد، پسرعموی مادر کیان پیرفلک، در کنار جسد او گریه و زاری می‌کنند. یکی از حاضران بر جسد به گلوله‌بسته‌شده او کشتن پویا را «جنایت» می‌خواند. pic.twitter.com/AXHWGDzhMV

— ايران اينترنشنال (@IranIntl) June 11, 2023

h3>پویا مولایی با تعداد زیاد تیر کشته شد

پسرعموی مادر کیان پیرفلک با شلیک مستقیم مأموران امنیتی کشته شد

گزارش‌ها نشان می‌دهد که در روز یکشنبه، ۲۱ خرداد، در حین مراسم جشن تولد کیان پیرفلک در شهر ایذه، پویا مولایی‌راد، عضو خانواده‌ی زینب مولایی‌راد و مادر کیان، به دست مأموران امنیتی تیرباران شده و کشته شد.

با توجه به گزارش‌های شهروندی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده‌اند، آقای مولایی‌راد در طی درگیری در محل دفن کیان پیرفلک در روستای پرچستان ایذه، نیروهای امنیتی او را با شلیک مستقیم مورد هدف قرار داده‌اند.

همچنین، خبرهایی درباره انتقال پیکر او به سردخانه بیمارستان شهدای ایذه و حمله نیروهای امنیتی به خانواده‌اش پس از مراجعه به بیمارستان منتشر شده است.