توماج صالحی تصمیم به عزل وکیل تحمیلی خود از پرونده‌اش گرفته است
توماج صالحی تصمیم به عزل وکیل تحمیلی خود از پرونده‌اش گرفته است

صفحات رسمی مرتبط با توماج صالحی، خواننده معترضی که در زندان به احکام محکوم شده است، در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و توییتر نامه‌ای منتشر کرده‌اند که به وکلایش، یعنی امیر رئیسیان و رزا اعتماد انصاری، ارسال شده است.

توماج صالحی تصمیم به عزل وکیل تحمیلی خود از پرونده‌اش گرفته است

در این نامه، توماج صالحی بدون ارائه دلیل شخصی مشخص، خانم رزا اعتماد انصاری را از وکالت عزل کرده است. این تصمیم پس از گفت‌و‌گویی بین خانم اعتماد انصاری و روزنامه شرق اتخاذ شد که در آن وی وضعیت جسمی توماج صالحی را به عنوان “پایدار” و “غیراورژانسی” توصیف کرد.

بعد از اظهارات افراسیاب، که یکی از دوستان توماج صالحی و خواننده رپ است، و انتقاد از اظهارات رزا اعتماد، او نامه‌ای دیگر منتشر کرد که وضعیت جسمی خود را به عنوان “نامناسب” توصیف کرده و از عصب‌کشی دندانش با استفاده از “سیم ماسک و نمک و درد بی‌اندازه” خبر داده است. این نامه احتمالاً به منظور رد اظهارات رزا اعتماد و ارتقاء وضعیت توماج صالحی ارسال شده است.

توماج صالحی

در نامه‌ای که در یازدهم مهر ماه ۱۴۰۲ از زندان دستگرد اصفهان نوشته شده، توماج صالحی از هر دو وکیل خود قدردانی کرده و تشکر کرده است. اما او تاکید دارد که به دلیل “اختلاف نظر در برخورد رسانه‌ای”، تصمیم به پایان دادن به همکاری خود با رزا اعتماد گرفته است.