ترامپ: بایدن از چین میلیون‌ها دلار رشوه گرفته است
ترامپ: بایدن از چین میلیون‌ها دلار رشوه گرفته است

دونالد ترامپ: معتقدم که ما یک رئیس‌جمهور سازشکار داریم. من معتقدم که او از ترس چین میخکوب شده زیرا آنها می‌دانند که چقدر پول به بایدن داده شده و آنها می‌دانند که این پول کجاست.

ترامپ: بایدن از چین میلیون‌ها دلار رشوه گرفته است

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده، با انتقاد از جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی ایالات متحده و عضو حزب دموکرات، اظهار داشت: “معتقدم که ما یک رئیس‌جمهور صلح‌جو داریم که در تعامل با دیگران تمایل به توافق دارد. من با اعتقاد کامل معتقدم که او به دلیل نگرانی‌هایی از رفتارهای چینی‌ها، واکنش‌های متفاوتی از خود نشان داده است. آنها از مقدار پولی که به بایدن وارد شده، آگاهی دارند و همچنین از مقصد آن پول آگاه هستند.”

در یک مصاحبه با وب‌سایت نیوزمکس، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده، اظهار داشت: “تا به امروز، من فکر می‌کنم که حدود ۳۲ میلیون دلار به حساب‌های او و حساب‌های مختلف خانواده‌اش واریز شده است. این مقدار وجه بی‌قید و شرط به حساب بایدن وارد شده و هیچ گونه اقدامی در رابطه با این مسئله انجام نشده است.

دونالد ترامپ ادعا کرد که اعتقاد دارد چین «بسیار بیشتر از این» مبلغی را به خانواده بایدن پرداخت کرد

دونالد ترامپ: به نظر می‌رسد که این مبلغ به معنای یک نوع رشوه است و من تعجب می‌کنم که چرا تاکنون هیچ اقدامی در خصوص این اتهام انجام نشده است. بایدن خیلی از چین می‌ترسد و علت ترس او، به اعتقاد من، این است که آنها حجم هنگفتی پول به او داده‌اند و بایدن نمی‌خواهد مردم درباره آن چیزی بفهمند.

رئیس‌جمهور پیشین امريكا ادعا کرد که اعتقاد دارد چین «بسیار بیشتر از این» مبلغی را به خانواده بایدن پرداخت کرده است.