مامور امنیتی آمریک
بازداشت دو فرد ایرانی در آمریکا که خود را مامور امنیتی آمریکا جا زدند!

بازداشت دو فرد ایرانی در آمریکا؛ پلیس فدرال ایالات متحده (اف بی آی) دو نفر را به ظن فعالیت های امنیتی مشکوک از جمله دادن هدایای گران قیمت به ماموران سرویس مخفی آمریکا از جمله یکی از محافظان “بانوی اول آمریکا” بازداشت کرده است.

بازداشت دو فرد ایرانی در آمریکا که خود را مامور امنیتی آمریکا جا زدند!

سی‌بی‌اس به نقل از منابع آگاه امنیتی اعلام کرد که بازرسان آمریکایی احتمال می‌دهند دو نفر که اخیرا به اتهام جا زدن خود به عنوان مامواران اطلاعاتی آمریکا و ارائه هدایای گران قیمت به ماموران امنیتی آمریکا دستگیر شده اند، به سرویس اطلاعاتی ایران و سپاه پاسداران مرتبط باشند.

به گفته دادستان‌های آمریکا، این دو نفر، آرین طاهرزاده و حیدرعلی، متهم به هستند که خود را به عنوان ماموران فدرال جا زده و به تعدادی از ماموران سرویس امنیتی ایالات‌متحده، از جمله محافظ جیل بایدن، بانوی اول کاخ سفید، آپارتمان‌های لوکس رایگان و اقلام ارزشمند دیگری هدیه‌ داده‌اند.

ماموران اف‌بی‌ای اين دو نفر را دستگیر شدند

ماموران اف‌بی‌ای روز چهارشنبه به یورش به آپارتمان این دو نفر در واشنگتن دی سی آنان را دستگیر شدند و در حال حاضر در بازداشت به سر می برند.

روز پنجشنبه، دادستان های ایالات متحده گفتند که حیدر علی به شاهدان گفته است که با سرویس اطلاعاتی پاکستان مرتبط است، اما اتهامات وی هنوز تایید نشده است.

دادستان ها همچنین گفتند که گذرنامه حیدرعلی حاوی دو ویزای ایران است که نشان می دهد او ممکن است به ایران نیز سفر کرده باشد.