بادکنک های اعتراضی در آسمان ایران؛
بادکنک های اعتراضی در آسمان ایران؛ "دیکتاتور به پایان سلام کن"

بادکنک های اعتراضی در آسمان ایران؛ روز گذشته ویدئویی از فرستاده‌شدن شعارنوشته‌ای با بادکنک به آسمان که در آن شروع ماه آبان را به «دیکتاتور» یادآوری می‌کرد.

بادکنک های اعتراضی در آسمان ایران؛ “دیکتاتور به پایان سلام کن”

دیکتاتور به پایان سلام کن

محل دقیق این اقدام اعتراضی مشخص نیست. به گزارش رویترز، در جریان سرکوب اعتراضات آبان ۱۳۹۸، حدود ۱۵۰۰ نفر توسط ماموران جمهوری اسلامی ایران کشته شدند.

ادامه شعارهای شبانه: “سیدعلی آبان اومده، ماه انتقام اومده”

شعارهای شبانه شهروندان ایرانی علیه حکومت جمهوری اسلامی شامگاه یکشنبه اول آبان ادامه یافت.

ویدئوهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که ساکنان مناطق مختلف تهران با شعارهای شبانه اعتراض خود را علیه حکومت ایران نشان دادند.

از جمله این مناطق در پایتخت می توان به شهر اکباتان، شهر زیبا، شهران و سعادت آباد اشاره کرد که ساکنان این مناطق شعارهایی مانند مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر خامنه ای سر دادند.

ساکنان باغستان کرج نیز با شعارهای «بسیجی آبان اومده، ماه انتقام اومده»، «سیدعلی آبان اومده، ماه انتقام اومده» اعتراض خود را به جمهوری اسلامی نشان دادند، شعارهایی که اشاره به اعتراضات خونین آبان سال ۱۳۹۸ دارد.

در جنوب شهر دزفول رانندگان با ن صدا درآوردن بوق‌های اعتراضی نارضایتی خود را از شرایط حاکم بر ایران اعلام کردند و در آبادان نیز دانشجویان دختر دانشگاه خوارزمی شعار “اوین شده دانشگاه، ایران شده بازداشتگاه” سر دادند.