طرح سپاه
افشاگری های جدید از طرح سپاه برای سه ترور در اروپا!

افشاگری های جدید از طرح سپاه برای سه ترور در اروپا!؛ نیروی قدس سپاه پاسداران از قاچاقچیان مواد مخدر برای انجام سه ترور در ترکیه، آلمان و فرانسه استفاده کرد.

افشاگری های جدید از طرح سپاه برای سه ترور در اروپا!

به گزارش ایران اینترنشنال، «نیروی قدس سپاه پاسداران از قاچاقچیان مواد مخدر برای انجام سه ترور در ترکیه، آلمان و فرانسه استفاده کرد.

یکی از نیروهای یگان ۸۴۰ نیروی قدس که در یکی از کشورهای اروپایی به سر می برد، به دریافت ۱۵۰ هزار دلار برایتهیه مقدمات این ترورها اعتراف کرده و بنا بوده پس از انجام قتل‌ها یک میلیون دلار دیگر دریافت کند.

منابع دیپلماتیک این اطلاعات را به شرط ناشناس ماندن نام خود در اختیار ایران اینترنشنال قرار دادند.

ترور یک ژنرال ارشد آمریکایی در آلمان

ترور یک ژنرال ارشد آمریکایی در آلمان و یک روزنامه نگار در فرانسه بخش دیگری از مأموریت سه گانه ترور در اروپا بود.

این عضو نیروی قدس ماموریت داشت در این ترورها از تماس خود بین قاچاقچیان مواد مخدر استفاده کند.

از واحد ۸۴۰ سپاه پاسداران به عنوان یگان ویژه ای یاد می شود که مأموریت آن هدف قرار دادن مخالفان جمهوری اسلامی و اهداف غربی است.

محسن سازگارا عضو شورای مدیریت گذار گفت:  انتشار این خبر در چنین شرایطی می تواند نشان دهنده تلاش برای جلوگیری از احیای برجام باشد، زیرا سپاه قدس یکی از بزرگ ترین کاسبان تحریم است و عوامل آن ذینفعان ادامه تحریم ها هستند.

سازگارا افزود: احتمال دیگر این است که به دلیل نفوذ قابل توجه روسیه در رده های بالای نیروی قدس سپاه پاسداران و عدم تمایل مسکو برای بازگرداندن نفت ایران به بازار جهانی، روسیه این عملیات را برای حفظ نفوذ منابع انرژی طراحی کرد.