ابی: در تجمع اعتراضی علیه رئیسی در نیویورک شرکت می‌کنم
ابی: در تجمع اعتراضی علیه رئیسی در نیویورک شرکت می‌کنم

ابی: در تجمع اعتراضی علیه رئیسی در نیویورک شرکت می‌کنم؛ ابراهیم حامدی، معروف به «ابی» خواننده مشهور ایرانی اعلام کرد که در تجمع اعتراض‌‌آمیز علیه رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در نیویورک شرکت خواهد کرد.

ابی: در تجمع اعتراضی علیه رئیسی در نیویورک شرکت می‌کنم

ابی روز دوشنبه ۲۸ شهریور در برنامه لایو اینستاگرام به میزبانی مسیح علینژاد روزنامه نگار و فعال حقوق بشر این خبر را اعلام کرد و گفت: «به چه مناسبت چنین فردی [ابراهیم رئیسی] باید در تریبون سازمان ملل سخنرانی کند؟» هزاران نفر کشته شدند، من فکر می کردم تریبون سازمان ملل مقدس است، حالا ببینید چه کسی از این تریبون به نفع خود استفاده می کند!

ایرانیان مقیم آمریکا

این خواننده ایرانی با اشاره به اعتراض دریوش اقبالى، یکی دیگر از خواننده های ایرانی به حضور ابراهیم رئیسی در اجلاس سازمان ملل، گفت: این اعتراض نه فقط به شخص او، بلکه به کل جمهوری اسلامی است.

آقای اقبال پیشتر در ۱۵ شهریور از ایرانیان مقیم آمریکا خواسته بود که در اعتراض به فشارهای رهبران جمهوری اسلامی به مردم به ویژه زنان و همچنین افزایش فقر در کشور روز ۳۰ شهریور همزمان با حضور ابراهیم رئیسی در سازمان ملل، با شرکت در تظاهرات گسترده و متحد ضمن مخالفت با حضور خود در آمریکا، صدای مردم داخل ایران را به گوش جهانیان برساند.