آتش زدن پوستر علی خامنه‌ای مقابل یک مدرسه در قم
آتش زدن پوستر علی خامنه‌ای مقابل یک مدرسه در قم

آتش زدن پوستر علی خامنه‌ای مقابل یک مدرسه در قم؛ آتش زدن علی خامنه ای در مقابل یک مدرسه در قم. اعتراضات سراسری پس از قتل مهسا امینی در ایران به اشکال مختلف ادامه دارد

آتش زدن پوستر علی خامنه‌ای مقابل یک مدرسه در قم

آتش زدن علی خامنه ای در مقابل یک مدرسه در قم. اعتراضات سراسری پس از قتل مهسا امینی در ایران به اشکال مختلف ادامه دارد، تظاهرات، اعتصاب، شعارنویسی، تخریب تبلیغات حکومتی و شعارهای شبانه از جمله این شیوه‌ها بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی: سمت‌وسوی شعارها به سمت خامنه‌ای است

احمدرضا رادان، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اعتراضات در کشور را بخشی از کمپین «زن زندگی آزادی» با عنوان «فتنه» توصیف کرد و تاکید کرد که «سمت‌وسوی شعارهاى» معترضان در این اعتراضات متوجه علی خامنه‌ای است.

در تظاهرات سراسری تظاهرکنندگان همیشه و همه جا علیه جمهوری اسلامی ایران و خامنه ای شعار می دادند و عکس ها و پوسترهای او را در خیابان ها سوزانده بودند.

فرمانده نیروی انتظامی اعتراضات را به «دشمن» نسبت داد و تأکید کرد که اگر «سنگر ولایت فقیه» تسخیر شود، «دیگر مانعی» در کشور وجود نخواهد داشت.

در حالی که نیروهای امنیتی و پلیس به بیش از ۵۰۰ تظاهرکننده تیراندازی کردند، آقای رادان ادعا کرد که تظاهرکنندگان “با واکنش شدید مردم روبرو شدند”.