جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳
زمان برگزاری جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ مشخص شد

زمان برگزاری جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ مشخص شد، کنفدراسیون فوتبال آسیا: جام ملت های آسیا 2023 از 16 ژوئن تا 16 جولای 2023 در چین برگزار می شود.

زمان برگزاری جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ مشخص شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا: جام ملت های آسیا 2023 از 16 ژوئن تا 16 جولای 2023 در چین برگزار می شود.

10 شهر چین به مدت 31 روز میزبان این مسابقات خواهند بود، این در حالی است که جام حذفی امارات متحده عربی 2019 طی 28 روز برگزار شد.

این دوره از مسابقات که با حضور ۲۴ تیم برگزار خواهد شد

وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی اعلام كرد كه چین از 16 ژوئن تا 16 جولای2023 میزبان دور بعدی مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا خواهد بود.

این دوره از مسابقات که با حضور ۲۴ تیم برگزار خواهد شد، ر به مدت یک ماه به طول می انجامد و طولانی ترین دوره در مسابقات خواهد بود. فصل گذشته در سال 2019 ، به میزبانی امارات ، این بازی ها 27 روز به طول كشيد. دلیل طولانی شدن مسابقات برگزاری مسابقات در 10 شهر چین و فاصله بین شهرها است.

داتو ویندزور جان دبیر کل AFC گفت: “جام آسیا ملت‌های آسیا به رشد و شکوه خود ادامه می دهد و هر دوره بیش از انتظارفراتر می‌رود.” ما اطمینان داریم که مسابقات آینده چین بزرگترین تورنمنت در تاریخ فوتبال آسیا خواهد بود.
ما می دانیم که کمیته برگزاری محلی و اتحادیه فوتبال چین یک تورنمنت واقعاً تاریخی را در سال 2023 برگزار می کنند.
در حال حاضر ، ما شاهد هستیم که LOC ، علی رغم چالش هایی که در سراسر جهان دیده ایم ، از نظر توسعه زیرساخت ها پیشرفت چشمگیری داشته است. ما آنها را به خاطر تعهد و سخت کوشی شان تحسین می کنیم.