گلر سابق تیم ملی: دایی، باقری و غفوری دلشان با مردم است
گلر سابق تیم ملی: دایی، باقری و غفوری دلشان با مردم است

گلر سابق تیم ملی: دایی، باقری و غفوری دلشان با مردم است؛ منصوری رشیدی، دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال، در خصوص اخراج کریم باقری از پرسپولیس و تیم ملی توسط نهادهای امنیتی اظهاراتی داشته است.

گلر سابق تیم ملی: دایی، باقری و غفوری دلشان با مردم است

منصوری رشیدی، دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال، در خصوص اخراج کریم باقری از پرسپولیس و تیم ملی توسط نهادهای امنیتی اظهاراتی داشته است. او اعلام کرده که علی دایی، وریا غفوری و کریم باقری افرادی هستند که دلشان با مردم است و هر گونه صحبتی که انجام دهند، به خاطر مملکت و مردمشان است. اما افرادی که نقدهایی مطرح می‌کنند، مورد غضب قرار می‌گیرند.

رشیدی به روزنامه اعتماد اظهار کرده است: “نمونه دیگر یحیی گل‌محمدی است که به لحاظ فنی و اخلاقی خیلی خوب و مورد تایید بوده است، اما حرف‌هایی زده که قابل قبول نبوده و به عنوان یک افراد مورد غضب قرار گرفته است. طبیعی است که اگر کسی واقعیت‌ها را بگوید و درد دل مردم را بیان کند، مورد انتقاد قرار بگیرد. آیا همه باید سکوت کنند؟ چرا؟ نمی‌دانم چه بگویم!”

پس این همه دزدی از کجا آمده؟

منصوری رشیدی در ادامه اظهارات خود افزود: “می‌گویند چرا تعریف از عربستان سعودی می‌کنید، آنها میلیاردی خرج می‌کنند. خب، آنها خرج می‌کنند برای دلخوشی مردمشان. در عربستان سعودی، دزد و اختلاسگر نیست، کولبر ندارد، آنجا سیستان و بلوچستان و کردستان ندارد. خب، ما چی بگوییم؟

وی اظهار داشت: ” بگوییم مملکت ما بی‌نقص است و هیچ مشکلی نیست و همه سیر هستند؟” پس این همه دزدی از کجا آمده؟ حرف من درباره آن کولبرها است، آن دخترها و پیرمرد و پیرزن‌هایی که تا گردن توی سطل زباله دنبال غذا می‌گردند. اینها را که می‌شود پیگیری کنند.”