وریا غفوری: این وظیفه اخلاقی من است که کنار مردم باشم
وریا غفوری: این وظیفه اخلاقی من است که کنار مردم باشم

وریا غفوری: در مراسم رونمایی از کتاب ناصر حجازی، اسطوره فوتبال ایران، در مقابل خبرنگاران گفت وظیفه اخلاقی‌اش این است که در مواجهه با موضوعات مختلف کنار مردم ایران بایستد و از حقوق آنان دفاع کند.

وریا غفوری: این وظیفه اخلاقی من است که کنار مردم باشم

وریا غفوری، بازیکن پیشین تیم‌های استقلال تهران و تیم ملی ایران، در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب ناصر حجازی، اسطوره فوتبال ایران، در مقابل خبرنگاران اظهار کرد که وظیفه اخلاقی او این است که در مواجهه با مسائل مختلف، همواره در کنار مردم ایران ایستاده و از حقوق آنان دفاع نماید. همچنین، در پاسخ به سوالی درباره زمان ورود به دنیای مربیگری، اظهار کرد که «هنوز شرایط لازم برای این کار مهیا نشده‌اند.»

 

وریا غفورى کیست؟

وریا غفوری (زادهٔ ۸ شهریور ۱۳۶۶ در سنندج) بازیکن فوتبال اهل ایران است. او کاپیتان اول باشگاه استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس است و به عنوان فوتبالیستی شجاع و مردمی شناخته می شود.

وریا غفوری (زاده ۲۹ شهریور ۱۳۶۶) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مدافع راست برای باشگاه فوتبال فولاد خوزستان بازی می کند.

غفوری فوتبال حرفه ای را از سال ۱۳۸۶ از پاس همدان آغاز کرد. سپس در تیم های شهرداری تبریز، نفت تهران، سپاهان اصفهان و استقلال بازی کرد. او ۲۸ بازی ملی با تیم ملی فوتبال ایران انجام داد. او سابقه کاپیتانی در تیم استقلال تهران را دارد.