فوری/ وقوع اختلال وسیع در عملکرد پمپ‌بنزین‌های تهران
فوری/ وقوع اختلال وسیع در عملکرد پمپ‌بنزین‌های تهران

گزارش‌های منتشر شده نشان‌دهنده وقوع اختلال گسترده در عملکرد پمپ‌های بنزین در منطقه تهران و توقف فعالیت‌های سوخت‌رسانی در این ایستگاه‌ها هستند.

فوری/ وقوع اختلال وسیع در عملکرد پمپ‌بنزین‌های تهران

گزارش‌های منتشر شده نشان‌دهنده وقوع اختلال گسترده در عملکرد پمپ‌های بنزین در منطقه تهران و توقف فعالیت‌های سوخت‌رسانی در این ایستگاه‌ها هستند. خبرگزاری تسنیم، نیز این موضوع را تأیید کرده و اعلام کرده است که مسئولان یک جلسه به منظور بررسی این مسئله برگزار کرده‌اند.

رییس صنف جایگاه‌داران، اسدالله قلی‌زاده، در توضیح دلایل توقف فعالیت جایگاه‌های سوخت در شهرهای مختلف ایران اعلام کرد که اختلالات نرم‌افزاری در سامانه‌هوشمند برخی از جایگاه‌های سوخت رخ داده است. اظهارات ایشان احتمال حمله سایبری به این سامانه‌ها را تقویت می‌کند.

گروه هکری گنجشک درنده اعلام مسئولیت برای حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت

گروه هکری گنجشک درنده اعلام مسئولیت برای حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت؛ گروه هکری با نام “گنجشک درنده” اعلام کرده است که مسئولیت حمله به جایگاه‌های سوخت را بر عهده گرفته و در کانال تلگرامی خود، جزئیات فنی درباره نحوه نفوذ به این جایگاه‌ها را ارائه داده است. در پیام خود، این گروه اظهار داشته است: “آیت‌الله خامنه‌ای! همان‌طور که قبلاً اخطار دادیم، در مقابل اقدامات شرورانه تو در منطقه، ما عکس‌العمل خواهیم نشان داد.”