اتهام قاچاق آیفون به اسپانسر جدید باشگاه استقلال
اتهام قاچاق آیفون به اسپانسر جدید باشگاه استقلال

گزارش تسنیم، به تازگی یک اسپانسر جدید برای باشگاه استقلال را به فروش غیرقانونی آیفون متهم کرده است. بررسی ویدئوهایی که در فضای مجازی منتشر شده است نشان می‌دهد که این اسپانسر جدید در هفته‌های گذشته تلاش کرده است تا سری‌های ممنوعه از محصولات برند آیفون ۱۵ را به بازار عرضه کند.”

اتهام قاچاق آیفون به اسپانسر جدید باشگاه استقلال

گزارشی از خبرگزاری تسنیم، که به سپاه پاسداران وابسته است، اتهام به فروش آیفون‌های قاچاق به عنوان اسپانسر جدید باشگاه استقلال را مطرح کرد. در این گزارش آمده است که بررسی ویدئوهایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نشان داده است که این اسپانسر جدید در چند هفته اخیر به فروش سری‌های غیرقانونی از محصولات برند آیفون ۱۵ پرداخته است.

گزارشی از خبرگزاری تسنیم، که به سپاه پاسداران وابسته است، اسپانسر جدید باشگاه استقلال را در یک گزارش به فروش آیفون‌های قاچاق متهم کرد. این گزارش اشاره کرد که بررسی ویدئوهای واگذار شده در فضای مجازی نشان می‌دهد که این اسپانسر جدید در هفته‌های گذشته سعی در عرضه سری‌های ممنوعه از محصولات برند آیفون ۱۵ نموده است.

ورود آیفون ۱۵ به بازار

در یک سال گذشته، ایران آیفون ۱۴ و ۱۵ را به رجیستر خود اضافه نکرده و پس از ورود آیفون ۱۵ به بازار، خرید و فروش این گوشی‌ها را غیرقانونی و قاچاقی اعلام کرده و اعلام کرده که اقدام به برخورد با فروشنده‌های این گوشی‌ها نموده است.