مهسای دیگری در راه است!
مهسای دیگری در راه است!

دختر نوجوان به نام آرمیتا گراوند در مترو به دلیل حجاب اجباری هول دادند و سر دختر به میله برخورد کرده و دختر بیهوش شد و به کما رفت.

مهسای دیگری در راه است!

به گزارش سازمان حقوق بشر مستقر در نروژ “هه‌نگاو” قبل از ظهر روز یکشنبه ٩ مهرماه ۱۴۰۲ آرمیتا گراوند ١۶ ساله اهل کرمانشاه و ساکن تهران در مترو شهدای تهران به دلیل آنچه عدم رعایت حجاب اجباری خوانده شده توسط ماموران مورد حمله فیزیکی قرار گرفته و بنا بر اطلاعات در اثر وارد شدن صدمات شدید بیهوش و در نتیجه با آمبولانس به بیمارستان منتقل شده است.

این دختر از دو روز قبل بر اثر ضرب‌ و جرح ماموران ویژه حجاب اجباری در مترو تهران، به حالت کما رفته و در بیمارستان فجر نیروی هوایی تهران تحت تدابیر شدید امنیتی قرار دارد.

هه‌نگاو نوشته است: بنا بر اظهارات یک منبع مطلع، در حال حاضر به دلیل حضور گسترده نیروهای امنیتی در بیمارستان فجر، هیچگونه ملاقاتی با این دختر نوجوان حتی برای خانواده وی ممکن نیست.

بازداشت شدن یک روزنامه‌نگار به دلیل این حادثه!

مريم لطفى
مريم لطفى

دیروز نیز مریم لطفی خبرنگار روزنامه شرق که برای تهیه گزارش به این مرکز درمانی مراجعه کرده بود از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و چند ساعت بعد پس از رسانه‌ای شدن موضوع آزاد شد.

سایت ایران‌ وایر خبر داده بود که این نوجوان با علائم ضربه به سر و آثار آشکار ضرب‌ و جرح به بیمارستان فجر نیروی هوایی در خیابان پیروزی»
منتقل شده و به گفته دو منبع آگاه، این دانش‌آموز در کما است.

بهانه‌های جمهوری اسلامی درمورد این دختر

اینهمه در حالیست که از زمان رسانه‌ای شدن وضعیت آرمیتا گراوند تمامی رسانه‌های حکومتی بدون افشا کردن نام و مشخصات این دختر نوجوان، ضرب‌ و جرح وی را تکذیب کرده و مقامات حکومتی نیز ادعا می کنند که هیچگونه برخورد فیزیکی صورت نگرفته است.

این ادعاها به استناد یک ویدئویی کوتاه بریده شده از زاویه خارج از قطار مطرح می شوند و تا این لحظه تصاویر کامل ضبط شده دوربین‌های مداربسته ایستگاه متروی شهدای تهران منتشر نشده است.