همسر ابراهیم رئیسی از
همسر ابراهیم رئیسی از "قتل" برای توصیف مرگ مهسا امینی استفاده کرد!

همسر ابراهیم رئیسی از “قتل” برای توصیف مرگ مهسا امینی استفاده کرد؛ جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی در ونزوئلا در یک بخش از گفت و گوی خود با شبکه تلویزیونی دولتی “تله سور”، برای توصیف مرگ مهسا امینی در زندان امنیت اخلاقی از واژه “قتل” استفاده کرده است.

همسر ابراهیم رئیسی از “قتل” برای توصیف مرگ مهسا امینی استفاده کرد!

جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی که با رئیس جمهور به آمریکای لاتین سفر کرده، در یک بخش از گفت‌وگوی خود با شبکه تلویزیونی دولتی “تله سور”، به مرگ مهسا امینی در بازداشت پلیس امنیت اخلاقی اشاره کرد و از کلمه “قتل” برای توصیف آن استفاده نمود.

یک کمیسیون برای بررسی این موضوع تشکیل شده

در این گفت و گو، خانم جمیله علم‌الهدی گفته است که یک فرد در اداره پلیس به علت یک عارضه قلبی دچار شده و این موضوع باعث شده که همه به دنبال پیدا کردن دلیل قتل او شدند و به همین دلیل یک کمیسیون برای بررسی این موضوع تشکیل شده است.

مشخص نیست که آیا خانم جمیله علم‌الهدی با آگاهی یا بدون آگاهی از واژه “قتل” برای توصیف مرگ مهسا امینی استفاده کرده است.

ماجرای مهسا امینی چیست؟

مهسا امينى، دختر جوان که به همراه خانواده خود در تهران برای دیدار با بستگان خود در حال بازدید بود، شامگاه سه شنبه در حوالی ایستگاه مترو شهید حقانی توسط اعضای گشت ارشاد دستگیر شد.

و به دلیل آسیب شدید مغزی در اثر ضرب و جرح ماموران در خودروی گشت ارشاد و بازداشتگاه «وزرا» تهران به کما رفت، و درگذشت.

با اعلام خبر مرگ او، خشم مردم در شبکه های اجتماعی منفجر شد، مردم سعی کردند در مقابل بیمارستان تظاهرات کنند، اما نیروهای امنیتی سعی کردند از تجمع آنها جلوگیری کنند.