مسمومیت‌ دانش‌آموزان در مدارس ایران ادامه دارد
مسمومیت‌ دانش‌آموزان در مدارس ایران ادامه دارد

مسمومیت‌ دانش‌آموزان در مدارس ایران ادامه دارد؛ گزارش‌ها و ویدئوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که مراکز آموزشی در شهرهای مختلف ایران در روز چهارشنبه، ۳۰ فروردین با مسمومیت‌هایی روبه‌رو بودند.

مسمومیت‌ دانش‌آموزان در مدارس ایران ادامه دارد

گزارش‌ها و ویدئوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که مراکز آموزشی در شهرهای مختلف ایران در روز چهارشنبه، ۳۰ فروردین با مسمومیت‌هایی روبه‌رو بودند. این وضعیت ناگوار در شهرهای تهران، دزفول، ارومیه و همدان مشاهده شده است.

با توجه به گزارش‌ها، در روز چهارشنبه، مدرسه دخترانه “امت” در محله تهران‌پارس در تهران برای دومین بار به دلیل مسمومیت گازی دانش‌آموزان با مشکل روبرو شده است.

در این بخش از گزارش، اعلام شده که دانش‌آموزان مدرسه پیشتازان در دزفول و هنرستان چمران در همدان نیز در روز چهارشنبه به مسمومیت دچار شده‌اند.

همچنین، از شهر ارومیه نیز خبر مسمومیت گسترده‌ای از دانش‌آموزان در دو دبیرستان دخترانه نصیری و ابوذر در منطقه ۱۲ منتشر شده است و این دانش‌آموزان پس از مسمومیت، به اورژانس بیمارستان خمینی منتقل شده‌اند.

حمله شیمیایی به مدرسه دخترانه در دزفول

روز چهارشنبه ۳۰ فروردین به دبیرستان دخترانه پیشتازان در دزفول حمله شیمیایی شده و مسئولان مدرسه فیلم و عکس‌های موبایل دانش‌آموزان را پاک کرده و به خانواده‌ها اجازه ندادند که فرزندانشان را با خود ببرند