معضل بزرگ فوتبال ایران در آستانه جام جهانی
معضل بزرگ فوتبال ایران در آستانه جام جهانی

معضل بزرگ فوتبال ایران در آستانه جام جهانی؛ رویترز در گزارشی به وضعیت تیم ملی فوتبال ایران قبل از جام جهانی قطر پرداخت و نوشت: ایران امیدوار است که تاریخ در جام جهانی قطر، ۲۴سال پس از پیروزی فراموش نشدنی مقابل رقیب ژئوپلیتیکی این کشور یعنی آمریکا تکرار شود.

معضل بزرگ فوتبال ایران در آستانه جام جهانی

در حالی که تیم‌ها برای دیدار مجدد برای جام جهانی۲۰۲۲ آماده می‌شوند و دولت‌هایشان در احیای توافق هسته‌ای مشارکت می‌کنند، آمادگی تیم ملی فوتبال ایران با چند دستگی و جدال‌ بر سر انتخاب رئیس، مختل شده است.

انتخاب مجدد مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران این احتمال را افزایش داده است که دراگان اسکوچیچ کمتر از سه ماه مانده شغل خود را از دست بدهد.

آشفتگی پشت صحنه

رسانه‌های ورزشی ایران گزارش دادند که کارلوس کی‌روش بهترین گزینه برای تیم ملی ایران است. امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام نیز از سوی هواداران این مربی ایرانی به ویژه سیاستمدارانی که مشتاق داشتن یک مربی بومی داخلی آمریکا هستند، معرفی شدند.

ایران در پنج بازی خود در جام جهانی نتوانسته است به مرحله حذفی راه یابد. با این حال، آشفتگی پشت صحنه، تهدیدی فزاینده برای امیدهای ایران در راه تکرار عملکرد خوب در جام جهانی ۲۰۱۸ خواهد بود.