ابراهیم رئیسی

صبح امروز، دوشنبه ۲۹ فروردین، ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی، به کشورهای دشمن ایران هشدار داد و تهدید به حمله به مرکز اسرائیل کرد.

تهدید رئیسی در مراسم رژه روز ارتش، جایی که موشک‌های بالستیک تاکتیکی فتح برای نخستین بار به‌نمایش درآمد.

طی این مراسم رئیسی گفت: « اگر اسرائیل دنبال عادی‌سازی روابط با برخی کشورهاست بداند کوچک‌ترین حرکت آن‌ها از چشم ما مخفی نیست و اگر کوچکترین خطایی از آن‌ها سر بزند، پاسخ ما در مرکز رژیم صهیونیستی خواهد بود و نیروهای مسلح ما آن‌ها را آرام نخواهند گذاشت».

وی افزود: «آمادگی ارتش سرافراز کشورمان برای دوستداران انقلاب اسلامی پیام امید و برای دشمنان، پیام بازدارندگی و پشیمانی از هرگونه اقدام و حرکتی علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران دارد».

وی هشدار داد: «کسانی که سودای رویارویی با نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند باید از سرنوشت صدامیان عبرت بگیرند و از سوی دیگر اعتراف سردمداران کاخ سفید را ببینند که صراحتاً معترف هستند که در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران متحمل شکست مفتضحانه شده‌اند».

شایان ذکر است که تهدیدهای ابراهیم رئیسی اولین تهدید نیست در حالی که مقامات حکومت جمهوری اسلامی از جمله علی خامنه‌ای بارها اسرائیل را تهدید به نابودی و محو می کنند.

آن تهدیدها نیز پس از همکاری جمهوری آذربایجان و اقلیم کردستان عراق با اسرائیل و افزایش روابط کشورهای عربی منطقه با اسرائیل افزایش یافت تا نگرانی ایران از اسرائیل بیشتر شود.