واژگونی مینی‌بوس در فارس،مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خبر داد كه درپى واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در محور قائمیه ( مرکز شهرستان کوه‌چنار) – شیراز ۱۶ نفر مصدوم شده اند.

۱۶مصدوم بر اثر واژگونی مینی‌بوس در فارس

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خبر داد كه درپى واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در محور قائمیه ( مرکز شهرستان کوه‌چنار) – شیراز ۱۶ نفر مصدوم شده اند.

حسن همتی درپى وقوع این حادثه در ساعت ۱۷ و ۴۸ دقیقه به مرکز اورژانس اعلام شد.
حسن همتی افزود: به دنبال این تماس پنج دستگاه آمبولانس به محل اعزام و پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، مصدومان به بیمارستان‌های کازرون و قائمیه منتقل شده اند.
علت وقوع اين حادثه در دست بررسی است.
شهرستان کوه‌چنار در ۱۲۹ کیلومتری غرب شیراز افتاد شد.

3 کشته بر اثر واژگونی سمند در استان سیستان و بلوچستان

پلیس راه جنوب استان سيستان و بلوچستان خبر داد: واژگونی یک دستگاه سواری سمند در بخش کتیج روستای سیاهکان اين استان باعث فوت ۳ نفر و مصدومیت ۳ نفر دیگر شد.

سرهنگ مصطفی کول زاده بيان كرد: دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگون شدن یک سواری سمند در بخش کتیج روستای سیاهکان شهرستان فنوج استان سیستان و بلوچستان، فورا ماموران گشت پلیس راه به محل حادثه اعزام شده بودند.

رئیس پلیس راه جنوب استاناظهار داشت: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه سواری سمند به خاطر سرعت زیاد واژگون شده و بر اثر این حادثه، راننده خودرو به همراه ۲ نفر از سرنشینان به دلیل شدت جراحات وارده جام باختند.

این مقام انتظامی بيان كرد كه ۳ نفر از سرنشینان دیگر این خودرو نیز مصدوم شدند و راهی بیمارستان رفتند، وتوضيح داد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه سرعت زياد اعلام شده است.