صیادخدایی
یک روز پس از برکناری حسین طائب؛ ایران مدعی بازداشت افرادی مرتبط با ترور صیادخدایی شد!

یک روز پس از برکناری حسین طائب؛ یک مقام قضایی ایران مدعی شد که افراد مرتبط با ترور حسن صیادخدایی، از وابستگان سپاه قدس بازداشت شده اند.

یک روز پس از برکناری حسین طائب؛ ایران مدعی بازداشت افرادی مرتبط با ترور صیادخدایی شد!

یک روز پس از برکناری حسین طائب، رئیس سازمان اطلاعات سپاه، یک مقام قضایی ایران مدعی شد که افراد مرتبط با ترور حسن صیادخدایی، از وابستگان سپاه قدس بازداشت شده اند.

علی اکبر بختیاری، دادیار دادسرای دیوان عالی کشور و رئیس دفتر دادستان عمومی ایران، گفت: تاکنون چند نفر در خصوص این پرونده دستگیر شده‌اند.

یکم خرداد، سرهنگ صیاد خدایی افسر یگان ۸۴۰ نیروی قدس در حوالی منزلش در تهران با شلیک پنج گلوله ترور شد. در پی آن چند تن از نیروهای سپاه از جمله نیروهای وابسته به واحد هوافضای سپاه در ایران ترور شدند.

ترور حسن صیاد خدایی

در پی ترور حسن صیاد خدایی، ابراهیم رئیسی،، حسن صیاد خدایی انتقام وی را «حتمی» توصیف کرد و گفت که مقامات امنیتی کشور به صورت «جدی» پیگیر این موضوع هستند.

نور نیوز، یکی از رسانه های نزدیک به شورای عالی امنیت ایران نیز این اقدام را «عبور بدون محاسبه از خط قرمز» توصیف کرد و گفت که ترور خدایی «معادلات زیادی را تغییر می دهد». در آن زمان اسرائیل در مرزهای شمالی با سوریه و لبنان اعلام آمادگی کرد.