یک افسر سپاه پاسداران در حمله اسرائیل به حومه دمشق کشته شد
یک افسر سپاه پاسداران در حمله اسرائیل به حومه دمشق کشته شد

یک افسر سپاه پاسداران در حمله اسرائیل به حومه دمشق کشته شد؛ یکی از مستشاران نظامی و افسران آن به نام “میلاد حیدری” در حومه دمشق کشته شده است

یک افسر سپاه پاسداران در حمله اسرائیل به حومه دمشق کشته شد

روابط عمومی کل سپاه پاسداران در یک اطلاعیه اعلام کرده است که در حمله‌ای که به اسرائیل منتسب می‌شود، یکی از مستشاران نظامی و افسران آن به نام “میلاد حیدری” در حومه دمشق کشته شده است.

همچنین، بر اساس گزارش دیده‌بان حقوق بشر سوریه، در حملاتی که در بامداد جمعه صورت گرفته، یک انبار مهمات متعلق به رژیم ایران نیز در حومه دمشق منهدم شده است.

حمله هوایی دوباره اسرائیل به دمشق

در صبح روز جمعه، ۱۱ فروردین، خبرگزاری رسمی سوریه از دفع حملات هوایی اسرائیل به پایتخت این کشور، دمشق، خبر داد. این حمله دومین حمله هوایی به دمشق و حومه آن در طی ۴۸ ساعت اخیر بود.

بر اساس گزارش خبرگزاری دولتی سوریه، پدافند هوایی ارتش سوریه، چند فروند از راکت‌های شلیک شده را رهگیری کرده و منهدم کرده است.

گزارش‌ها حاکی از این است که منطقه الدیماس هدف این حمله قرار گرفته است. تا کنون، گزارشی درباره تلفات احتمالی این حمله منتشر نشده است.

سخنگوی وزارت خارجه ایران نیز در همان روز، حملات دو روز اخیر اسرائیل به برخی مراکز در دمشق و حومه آن را به شدت محکوم کرد.