مادر داماد پاسدار
گرفتن اعتراف اجباری از مادر داماد پاسدار کشته‌‌شده در مریوان!

گرفتن اعتراف اجباری از مادر داماد پاسدار کشته‌‌شده در مریوان؛ گلاله مرادی، مادر داماد عثمان حاجی‌حسینی، یکی از اعضای سپاه پاسداران که سال گذشته در مریوان کشته شد، گفت که از او در زندان با تهدید و ارعاب فیلم اعترافات اجباری گرفته شده است.

گرفتن اعتراف اجباری از مادر داماد پاسدار کشته‌‌شده در مریوان!

گلاله مرادی، مادر عثمان حاجى حسینی، عضو سپاه پاسداران كه شامگاه ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ در جاده پیرانشهر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان جان باخت. ساعاتی پس از این حادثه، عقاب زاگروس مسئولیت کشته شدن آقای حاج حسینی را بر عهده گرفت.

حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در نامه‌ای در ۲۸ فروردین ماه، این اقدام را «تروریستی» توصیف کرد و گفت که آقای حاجی حسینی «در مسیر سرکشی به خانواده» هدف قرار گرفته است.

بازداشت ۴ نفر از اعضای خانواده آقای حاجی‌حسینی

پس از این ماجرا، سپاه پاسداران چهار نفر از اعضای خانواده آقای حاج حسینی را دستگیر کرد، اما پس از چند روز برادر و داماد وی را آزاد کردند و صفیه ماموشپور همسولی همسر آقای حاجی‌حسینی به نام صفیه ماموشی‌پور و مادرشوهرش به نام گلاله مرادی را در بازداشت نگه داشتند.

هیچ گزارشی از پرونده خانم ماموشی‌پور منتشر نشده است، اما شهریور ماه سال گذشته، یک منبع آگاه در زندان ارومیه گزارش داد که خانم مرادی در صورت عدم اعتراف به آنچه که به آن اعتراف کرده است، چندین ماه است علاوه بر تحت تعقیب نیروهای امنیتی قرار گرفته است. می خواست دو فرزندش با احکام سنگین روبرو شوند.