آب و خون
کلیپ تصویری “آب و خون” در حمایت از مردم خوزستان

گروهی از هنرمندان ایرانی مستقر درجنوب ایالت کالیفرنیا ویدئوی کوتاهی را در حمایت از اعتراضات مردمی در خوزستان منتشر کردند.

کلیپ تصویری “آب و خون” در حمایت از مردم خوزستان

 کلیپ تصویری “آب و خون” در حمایت از مردم خوزستان؛ گروهی از هنرمندان ایرانی ویدئوی کوتاهی را در حمایت از اعتراضات مردمی در خوزستان منتشر کردند.

این اثر آب و خون نام دارد توسط ژوزف هوسپیان و میلاد دیلان ساخته شد و بخش هایی از بحران آب خوزستان و سرکوب وبی‌رحمانه مردم تشنه در استان توسط نیروهای دولتی را به صورت انتقادی به تصویر می کشد.

انتشار این ویدئو با بازی میلاد دیلان تأثیر زیادی در فضای مجازی داشت و در بسیاری از حساب های کاربران شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد.

بحران آب در خوزستان

ژوزف هوسپیان ، نویسنده ، کارگردان و و یکی از نهیه‌کنندگان «آب و خون» گفت: “من حدود بیست و پنج سال پیش از ایران خارج شدم و به عنوان یک ایرانی ارمنی‌تبار وظیفه داشتم که در این زمینه کاری انجام دهم.” . »

آقای هوسپیان می گوید او همیشه اخبار ایران را دنبال می کند و از همه چالش هایی که ایرانیان در داخل کشور با آن روبرو هستند آگاه است و همیشه برای آنها دعا می کند. اما “مشکل کمبود آب در سطح دیگری است ، یعنی به زندگی انسان مربوط می شود.”

ژوزف هوسپیان می گوید همه هنرمندان با ابا شور و اشتیاق زیاد، و کاملا داوطلبانه در تولید این پروژه فشرده مشارکت کردند و از این که می توانند کاری برای مردم خوزستان انجام دهند ، رضایت خاطر داشتند.