کشته شدن یک عضو سپاه پاسداران در حمله هوایی به جنوب دمشق
کشته شدن یک عضو سپاه پاسداران در حمله هوایی به جنوب دمشق

کشته شدن یک عضو سپاه پاسداران در حمله هوایی به جنوب دمشق؛ بعضی از رسانه‌های ایران اعلام کردند که یکی از نیروهای سپاه پاسداران به نام «سعید علیدادی» در یک حمله هوایی به جنوب دمشق کشته شده است. این رسانه‌ها اسرائیل را به عنوان عامل این حمله هوایی معرفی کرده‌اند.

کشته شدن یک عضو سپاه پاسداران در حمله هوایی به جنوب دمشق

رسانه‌های ایرانی اعلام کرده‌اند که یک عضو سپاه پاسداران که در سوریه “فعالیت مستشاری” داشته، در حمله‌ای که به اسرائیل نسبت داده شده، در بامداد روز جمعه کشته شده است.

خبرگزاری تسنیم که نزدیک به سپاه پاسداران است، با انتشار عکسی، این فرد را سعید علیدادی از “مستشاران نظامی سپاه پاسداران” در سوریه معرفی کرده است. در ساعات اخیر، رسانه‌های منطقه از یک حمله جدید که به اسرائیل نسبت داده شده و علیه اهدافی در اطراف دمشق، پایتخت سوریه، صورت گرفته است خبر داده‌اند.

سایت خبری سوری به نام “صدای پایتخت”، که با مخالفان حکومت مرکزی سوریه ارتباط دارد، اعلام کرده است که حمله‌ای در منطقه سیده زینب در بامداد جمعه اتفاق افتاده است.

سایت‌های نزدیک به “عقربه” در جنوب دمشق نیز هدف حملات هوایی قرار گرفته‌اند

این منطقه در ماه‌های گذشته نیز هدف حملات هوایی منسوب به اسرائیل بوده است. نور ابوحسن، یک روزنامه‌نگار فعال در جنوب سوریه، اظهار کرده است که سایت‌های نزدیک به “عقربه” در جنوب دمشق نیز هدف حملات هوایی قرار گرفته‌اند.

خبرگزاری دولتی سوریه به نام سانا گزارش داده که حملات هوایی از فراز ارتفاعات جولان انجام شده است. بر اساس اعلام وزارت دفاع سوریه که در بیانیه‌ای اعلام شده است، این حملات خسارت مادی ایجاد کرده اما آسیب جانی به وقوع نپیوسته است.