پویا مولایی‌راد
پویا مولایی‌راد

به گزارش‌های منتشر شده در همه رسانه‌ها و فضای مجازی، کشته شدن “پویا مولایی‌راد”، پسر عموی “ماه‌منیر مولایی”، مادر کیان پیرفلک اعلام شد.

چطور پویا مولایی‌راد روز تولد کیان پیرفلک كشته شد؟

کیان ۲۱ خرداد به دنیا آمد. مادرش برای این روز آماده می‌کرد. کیان یک نماد در بعضی کشورها شد. کشورهای زیادی مراسم تولدش را برپا کردند، و بعضی‌ها هم گفتند بعد از سرنگونی ج.ا باید روز تولد کیان روز کودک باشد.

بر اساس گزارش‌ها، پویا مولایی‌راد بر مزار کیان حضور یافت و توسط مأموران امنیتی مورد ضرب و شتم قرار گرفت. اطلاعاتی که در دست است متنوع است؛ بعضی رسانه‌های مربوط به حکومت اعلام کردند که این جوان ۱۹ ساله سوار ماشین شد و برای ترساندن مأموران به سمت آنها رفته و حمله کرد. یک مأمور پلیس فوت کرد و پویا هم کشته شد. و رسانه‌های مخالف با رژیم اعلام کردند که آنان به کشته‌ شدن و سرکوب معترضان و خانوادهایشان ادامه دارند.

خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضائیه ایران خبر کشته شدن یک مامور پلیس و یک شهروند در مراسم تولد کیان دادند اما نام او را نگفتند. بعضی کاربران تویتر از هواداران حکومت از هویت مأمور پلیس اعلام کردند که نامش “محمد قنبری” است.

فشار بر خانواده کیان پیرفلک ادامه دارد

به گفته یکی از آشنایان خانواده‌اش ماموران مادر کیان را تهدید کردند که اگر این مراسم را آماده کند، پسر دیگرش رادین و همسرش میثم را می‌کشند.

ج.ا از روز بزرگداشت کیان هراس دارند برای همین دلیل فشارها را افزایش داده‌اند، علاوه بر اینکه مراسم تولد کیان بر مزارش تحت محاصره شدید امنیتی بود.

معمولا شاهزاده رضا پهلوی فعالیت دارد و در توییتر خود نوشت: “رژیم جوان دیگری را به قتل رساند. و این جوان میهن پرست جاودان شد؛ رژیم جوان کش اما جاودان نیست. برای خانواده مولایی راد و پیرفلک آرزوی شکیبایی دارم”.