کتایون ریاحی
کتایون ریاحی: در هیچ دوره‌ای از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده و نمی‌کنم

کتایون ریاحی: در هیچ دوره‌ای از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده و نمی‌کنم، کتایون ریاحی ، بازیگر تئاتر و سینمای ایران ، پس از انتشار شایعاتی مبنی بر حمایت وی از یک نامزد ریاست جمهوری، وی با انتشار عکسی از خود در نقش زلیخا، نوشت: در هیچ دوره‌ای از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده و نمی‌کنم.

در هیچ دوره‌ای از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده و نمی‌کنم

کتایون ریاحی یکی از بازیگرانی است که هرازگاهی شایعاتی پیرامون او به وجود می آید و این روزها شایعه حمایت کتایون ریاحی از یک نامزد ریاست جمهوری مطرح شده است.

كتایون ریاحی از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون ایران است و نقش های زیادی را بازی کرده است. بازی در نقش زلیخا در سریال یوسف پیامبر یکی از بازیهای خاطره انگیز این بازیگر است.

و اخیراً ، كتایون ریاحی تصویری از او در نقش زليخا منتشر کرد و در شرح آن نوشت: در هیچ دوره‌ای از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده و نمی‌کنم.

کتایون ریاحی ،  پس از انتشار اين شایعات وی با انتشار عکسی از خود در نقش زلیخا، نوشت: در هیچ دوره‌ای از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده و نمی‌کنم.

انتخابات ریاست جمهوری ایران در ۱۳۳ کشور برگزار می شود

سخنگوی وزارت امور خارجه در حساب توئیتر خود نوشت: “علی رغم همه موانع مربوط به مقررات کرونا در کشورهای مختلف ، و با تلاش همکاران من در وزارت امور خارجه ، انتخابات ریاست جمهوری در 133 کشور با 234 صندوق رای برگزار می شود.