کارمند اورژانس بیمارستان بهشتی کاشان، با گلوله ماموران انتظامی کشته شد!
کارمند اورژانس بیمارستان بهشتی کاشان، با گلوله ماموران انتظامی کشته شد!

کارمند اورژانس بیمارستان بهشتی کاشان، با گلوله ماموران انتظامی کشته شد؛ اسماعیل دهقانی، کارمند بخش اورژانس بیمارستان بهشتی کاشان، به طور ناگهانی با برخورد ماموران انتظامی در تلاش برای توقف خودروی خود، به سرش شلیک شده و در نتیجه این اصابت تلخ جان خود را از دست داد.

کارمند اورژانس بیمارستان بهشتی کاشان، با گلوله ماموران انتظامی کشته شد!

به گزارش “اینترنشنال”، در تاریخ ۱۷ تیرماه، اتفاقی تراژیک در جاده روستای یزدلان نزدیک شهر کاشان رخ داد. اسماعیل دهقانی، کارمند بخش اورژانس بیمارستان بهشتى کاشان، به طور ناگهانی با برخورد ماموران انتظامی در تلاش برای توقف خودروی خود، به سرش شلیک شده و در نتیجه این اصابت تلخ جان خود را از دست داد.

شهروند مذکور تنها دو ماه قبل از این حادثه تلخ، در مراسمی مبارک ازدواج کرده بود. اما امروز، روز ۱۸ تیر، مراسم خاکسپاری او با حضور پرشماری از ماموران امنیتی و افراد به لباس شخصی برگزار شد.

سمیرا دوست‌رضا، همسر احترام‌آقای دهقانی، نیز به عنوان یک پرستار در بخش دیالیز بیمارستان اخوان کاشان فعالیت می‌کند. در این وقت، کورش ساکی، رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، به عنوان نماینده این مجموعه، بدون اشاره به جزئیات درباره نوع مرگ اسماعیل دهقانی، پیام تسلیت خود را برای سمیرا دوست‌رضا منتشر کرده است.

وقوع تراژدی تلخ کشته شدن آقای دهقانی

به گزارش “اینترنشنال”، پس از وقوع تراژدی تلخ کشته شدن آقای دهقانی، مقامات امنیتی و نیروهای انتظامی در شهرهای کاشان و آران و بیدگل بلافاصله در خصوص خانواده و اطرافیان او اقدام به فشار و تهدید برای حفظ سکوت درباره این جنایت نمودند.