ابراهیم رئیسی
چرا سفر ابراهیم رئیسی به اسکاتلند لغو شد؟

سعید خطیب زاده ، سخنگوی وزارت خارجه ایران در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که ابراهیم رئیسی در اجلاس اقلیمی سازمان ملل در اسکاتلند شرکت نخواهد کرد.

 ابراهیم رئیسی به اسکاتلند هم نمی رود

 ابراهیم رئیسی به اسکاتلند هم نمی رود؛ سعید خطیب زاده، اعلام کرد که ابراهیم رئیسی در اجلاس اقلیمی سازمان ملل در اسکاتلند شرکت نخواهد کرد.

وی گفت که رئیس جمهور در اجلاس اقلیمی سازمان ملل در اسکاتلند شرکت نخواهد کرد.

چرا سفر ابراهیم رئیسی به اسکاتلند لغو شد؟

به نظر می رسد اوج اعتراضات ایرانیان خشمگین از انتصاب تحمیلی ابراهیم رئیسی در چهار دهه جنایت و کشتار علیه ایرانیان ، دلیل اصلی عدم حضور ابراهیم رئیسی در کنفرانس های بین المللی است.

تصویب جلسات محاکمه حمید نوری ، یکی از عاملان جمهوری اسلامی در اروپا ، باعث ترس و وحشت افرادی مانند ابراهیم رئیسی از سفر به اروپا ، ایالات متحده و دیگر كشورها شد.

ابراهیم رئیسی به دلیل جنایاتی که چهار دهه پیش شخصاً در آن دست داشته ، بیم آن دارد که توسط سازمان های بین المللی حقوق بشری یا بالاگرفتن موج اعتراضات و فعالان حقوق بشر در خارج از کشور بدون حضور در جلسات و کنفرانس های بین المللی پیگیری شود ، و او خودداری می کند.

ابراهیم رئیسی ، مسئول بازداشت ، شکنجه و اعدام بیش از ۳۰ هزار زندانی سیاسی

پروفسور کاظم کازرونیان گفت ابراهیم رئیسی ، مسئول بازداشت ، شکنجه و اعدام بیش از ۳۰ هزار زندانی سیاسی در سال ۶۷ و هزاران نفر دیگر پس از آن زمان ، در حالی در مقابل ملل متحد ظاهر می‌شود که مردم ایران او را تماماً نفی کرده‌اند.

امضاکنندگان نامه خطاب به رئیس جمهور آمریکا همچنین خواستار اتخاذ تدابیر موثری از سوی واشنگتن برای جلوگیری از نقض حقوق بشر و صدور تروریسم توسط جمهوری اسلامی شدند.