روزنامه
چرا روزنامه "کليد" لغو امتياز شد؟

چرا روزنامه “کليد” لغو امتياز شد؛ در شماره شنبه ۱۵ آبان این روزنامه تصویری دست علی خامنه‌ای در حال کشیدن خط فقر منتشر شده بود.

روزنامه “کليد” لغو مجوز شد

دبیر هیات نظارت بر مطبوعات از لغو امتیاز روزنامه کلید با رای اعضای هیات نظارت بر مطبوعات خبر داد،جلسه این هیات صبح امروز با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

روزنامه کلید از اول اردیبهشت ۱۳۹۴ با مدیر مسئولی عطاءالله حکیمی پور وبا سردبیری منصور بیطرف به خانواده مطبوعاتی کشور پیوست.

علاءالدین ظهوریان روز دوشنبه (۱۷ آبان) با تایید ادامه این خبر ادامه داد: اعضای نهاد نظارت بر اساس قانون مطبوعات کشور به لغو امتیاز روزنامه رای دادند.

جلسه این شورا صبح امروز با حضور دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل و موضوع تخلف روزنامه کلید بررسی شد.

در این جلسه علاوه بر بررسی محتوای رسانه ها، تعدادی از درخواست ها برای صدور مجوز فعالیت و تغییر وضعیت رسانه مورد بررسی قرار گرفت.

چرا روزنامه “کليد” لغو امتياز شد؟

 دبیر هیات نظارت بر مطبوعات از لغو امتیاز روزنامه کلید با رای اعضای هیات نظارت بر مطبوعات خبر داد. در شماره شنبه ۱۵ آبان این روزنامه تصویری دست علی خامنه‌ای در حال کشیدن خط فقر منتشر شده بود.