احمدی‌نژاد
چرا احمدی‌نژاد به مراسم دیدار با خامنه‌ای دعوت نشد؟

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق ایران برای دیدار روز سه‌شنبه مقام‌های جمهوری اسلامی با علی خامنه‌ای، «دعوت» نشده است.

 احمدی‌نژاد به این جلسه دعوت نشد

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت که محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران برای دیدار روز سه‌شنبه مقام‌های جمهوری اسلامی با علی خامنه‌ای، «دعوت» نشده است.

احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز به نقل از محمود احمدی نژاد در گفت و گو با سایت دیده بان ایران گفت: بنده با ایشان تماس گرفتم و آقای احمدی‌نژاد گفتند به این جلسه دعوت نشده بودم.

چرا احمدی‌نژاد به مراسم دیدار با خامنه‌ای دعوت نشد؟

محمود احمدی نژاد که پس از قهر ۱۱ روزه با علی خامنه‌ای بر سر فعالیت حیدر مصلحی به عنوان وزیر اطلاعات، مورد غضب حامیان رهبر جمهوری اسلامی قرار گرفته بود، پس از مخالفت علی خامنه ای با نامزدی وی در سال ۹۶ بارها به موضع‌گیری‌های صریح و تندی علیه مجموعه حاکمیت پرداخته است.

مثلاً در تیر ۱۴۰۰ در یک پیام ویدئویی می گوید: «آدم تأسف می‌خورد، اول به حال کشور و بعد به حال خودش، به حال آن فردی که می‌گوید این انتخابات یک پیروزی عظیم بود.».

روز دوشنبه ۷ تیر، رهبر جمهوری اسلامی از پیروزی و «عظمت» در انتخابات ۱۴۰۰ که ابراهیم رئیسی پیروز اعلام شد، گفت و افزود که معتقد است «این انتخابات واقعاً و انصافاً حماسه بود»

احمدی نژاد در حالی به دیدار روز ۲۳ فروردین با رهبر جمهوری اسلامی دعوت نشده بود که ، حسن روحانی، حسن خمینی و محمدجواد ظریف حضور داشتند.