پیدا شدن کوکائین در کاخ سفید
پیدا شدن کوکائین در کاخ سفید

پیدا شدن کوکائین در کاخ سفید؛ منابع آگاه در کاخ سفید به رسانه‌ها گفتند که پودر سفیدی که در قسمت غربی کاخ سفید در یکشنبه پیدا شده بود، در واقع مواد مخدر کوکائین بود. 

پیدا شدن کوکائین در کاخ سفید

پودر سفیدی که در قسمت غربی کاخ سفید در یکشنبه پیدا شده بود، در واقع مواد مخدر کوکائین بود. به علت پیدا شدن این ماده، مجموعه کاخ سفید به صورت موقت به حالت تعطیل درآمد. سرویس امنیتی کاخ سفید اعلام کرد که در حال حاضر در حال تحقیق و بررسی درباره این موضوع است.

سرویس مخفی آمریکا برای رویترز تایید کردند که یک “ماده ناشناخته” یافت شده است که منجر به بسته شدن بخشی از کاخ سفید شده است، اما سؤالات دیگر را به مدیریت آتش‌نشانی ارجاع داده و آنها امتناع از توضیح آن نمودند.

سخنگوی سرویس مخفی در در بیانیه ای ایمیلی گفت: “در شام یکشنبه، به منظور بررسی یک ماده ناشناخته که در داخل منطقه کاری یافت شده بود، احتیاطاً حوطه کاخ سفید بسته شد و اعضای سرویس مخفی آنرا بررسی کردند.”

بال غربی کاخ سفید

اين سخنگو افزود که این ماده در بال غربی کاخ سفید یافت شده است. بال غربی شامل محل اقامت اجرایی است که رئیس جو بایدن در آن زندگی می‌کند، همچنین اتاق کاخ سفید، اتاق جلسات و منطقه مطبوعاتی برای کنفرانس‌های خبری و همچنین دفاتر و فضاهای کاری مشاوران و کارکنان ریاست جمهوری را شامل می‌شود.

بایدن در هنگام یافتن این ماده در کاخ سفید حضور نداشت. صدها نفر در بخش غربی کار می‌کنند یا به طور منظم از آن عبور می‌کنند.