پس از سخنرانی رئیسی در روز دانشجو؛ نیروهای امنیتی به دانشجویان معترض حمله كردند
پس از سخنرانی رئیسی در روز دانشجو؛ نیروهای امنیتی به دانشجویان معترض حمله كردند

پس از سخنرانی رئیسی در روز دانشجو؛ کانال خبری شوراهای صنف دانشجویی کشور امروز ۱۶ آذرماه روز دانشجو از حمله نیروهای امنیتی به تجمعات دانشجویی در برخی از دانشگاه های کشور به ویژه دانشگاه تهران خبر داد

پس از سخنرانی رئیسی در روز دانشجو؛ نیروهای امنیتی به دانشجویان معترض حمله كردند

کانال خبری شوراهای صنف دانشجویی کشور امروز ۱۶ آذرماه روز دانشجو از حمله نیروهای امنیتی به تجمعات دانشجویی در برخی از دانشگاه های کشور به ویژه دانشگاه تهران خبر داد. به طور کلی می گویند فضای اکثر دانشگاه ها در روز دانشجو و همزمان با سومین روز اعتصابات سراسری «امنیت و ملتهب» است.

بر اساس این گزارش، دانشجویان دانشگاه تهران در ساعات گذشته چندین بار اقدام به برگزاری راهپیمایی اعتراضی کردند که هر بار با حمله نیروهای امنیتی به سرکردگی حسین ایزدیار، معاون حراست دانشگاه، و در حضور علیرضا وجهی، معاون دانشجویی دانشگاه مواجه شد.

همچنین گزارش شده است که در پی این حملات تعدادی از دانش آموزان مجروح و «خونریزی» شده اند.

سه دانشجوی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در مقابل این دانشگاه بازداشت شدند

همچنین از دانشگاه فردوسی مشهد گزارش شد که تجمع دانشجویان این دانشگاه مورد حمله نیروهای امنیتی با استفاده از شوکر قرار گرفت

پیش از این گزارش شده بود که در پی تجمع اعتراض آمیز دانشجویان دانشگاه امیرکبیر و شعارهای اعتراضی دانشجویان، گروهی از نیروهای امنیتی این دانشگاه با همراه لباس‌شخصی‌ها به دانشجویان حمله کردند. در تصاویر منتشرشده از این دانشگاه، دانشجویانی که شعار می دهند «بی‌شرف، بی‌شرف» شنیده می شود. صبح امروز دست کم سه دانشجوی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در مقابل این دانشگاه بازداشت شدند.