پس از اظهارات جنجالی رحیم‌پور ازغدی؛ حسین طائب خواستار محاکمه روحانی شد
پس از اظهارات جنجالی رحیم‌پور ازغدی؛ حسین طائب خواستار محاکمه روحانی شد

پس از اظهارات جنجالی رحیم‌پور ازغدی در مورد ادعای بودن “جاسوس” حسن روحانی و افراد اطراف او، حسین طائب، رییس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، در ادامه به نامه ای خواستار محاکمه حسن روحانی شد

پس از اظهارات جنجالی رحیم‌پور ازغدی؛ حسین طائب خواستار محاکمه روحانی شد

بعد از اظهارات حسن رحیم‌پور ازغدی در مورد ادعای بودن “جاسوس” حسن روحانی و افراد اطراف او، حسین طائب، رییس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، در ادامه به نامه ای خواستار محاکمه حسن روحانی شد و اظهار کرد که محاکمه رییس‌جمهور سابق ایران قرار است در آینده اتفاق بیفتد، اما نمی‌تواند به آسانی انجام شود.

در دانشگاه خوارزمی، حسین طائب، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به این موضوع اظهار داشت: “آیا الان اولویت ما باید محاکمه قبلی‌ها باشد؟ یا باید جامعه را به سمت حل مسائل و پیشرفت کشوررا دنبال کنیم؟ آیا باید مسأله اقتصاد و پیشرفت را به دعوای سیاسی تبدیل کنیم؟”

ما در مقابل نفوذی‌های حاکمیت هیچ کوتاهی نکرده‌ایم

همچنین در خطابه‌ای به دانشجویان دانشگاه خوارزمی، حسین طائب به این صورت توجه آن‌ها را جلب کرد: “در شرایطی که دشمن به دنبال براندازی است، شما دانشجویان باید آرامش را حفظ کنید. اعتراض با اغتشاش و براندازی فرق دارد. هیچ کسی در کشور خود اجازه براندازی را نمی‌دهد. در حال حاضر کارگران نفت نیز اعتراض می‌کنند، اما هیچ کسی با آن‌ها برخورد نمی‌کند. ما در مقابل نفوذی‌های حاکمیت هیچ کوتاهی نکرده‌ایم.”