پروندهٔ قتل داریوش مهرجویی و همسرش: چهار مظنون در بازداشت
پروندهٔ قتل داریوش مهرجویی و همسرش: چهار مظنون در بازداشت

در روز یکشنبه، ۲۳ مهر، سخنگوی فرماندهی نیروی انتظامی اعلام کرد که در پروندهٔ قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر تأیید شده است. وی اعلام کرد که تاکنون چهار مظنون شناسایی شده‌اند، از جمله دو نفر که بازداشت شده‌اند، و دو نفر دیگر که در ساعات یا دقایقی آینده بازداشت خواهند شد.

پروندهٔ قتل داریوش مهرجویی و همسرش: چهار مظنون در بازداشت

در گفت‌وگو با خبرگزاری‌ها، سعید منتظرالمهدی همچنین اظهار کرد که در ویلا آقای مهرجویی دوربین مداربسته نصب نشده بود و دوربین‌های ورودی شهرک از قبل تعمیر نشده بودند. وی افزود که “تمامی اطلاعات و دلایل موجود در محل جرم توسط کارآگاهان کشف قتل جمع‌آوری شده‌اند” و “کارآگاهان در حال تجزیه و تحلیل ادله‌ای که از صحنهٔ جرم برداشت شده، هستند”.

سخنگوی نیروی انتظامی همچنین اشاره کرد که سگ‌های ویژهٔ کشف قتل رد‌زنی‌هایی بر اساس رد خون مقتولین در مسیر فرار قاتلان انجام داده‌اند.

قتل داریوش مهرجویی و همسرش

پیشتر، رئیس پلیس آگاهی ایران در محل قتل داریوش مهرجویی و همسرش، وحیده محمدی‌فر، به رسانه‌ها اعلام کرده بود که “آثار ورود جبری در صحنهٔ جرم در خانوادهٔ مهرجویی مشاهده نمی‌شود و تخریبی در درها انجام نشده است”.

محمد قنبری همچنین اعلام کرده بود که “با بررسی صحنهٔ جرم، آثاری کشف شده است که ممکن است به قاتل مرتبط باشد.”

صبح یک‌شنبه، خبرگزاری فارس نیز به نقل از “یک منبع آگاه” اعلام کرده بود که تاکنون چهار مظنون در حال تحقیقات و رسیدگی به پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر بازداشت شده‌اند و هیچ‌یک از افراد بازداشت‌شده اتباع بیگانه نیستند.